ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان تشکیل شد

  • شناسه خبر: 37144
ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان تشکیل شد

 ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان به منظور برنامه ریزی راهکارهای تخصصی سرمایه گذاری در این شهرستان تشکیل شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد سرمایه گذاری شهرستان، اظهار داشت: رفسنجان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ابنیه تاریخی ، اقتصاد مناسب برای سرمایه گذاری، منابع انسانی غنی از روحانیون و دانشگاهیان […]

خانه » آخرین اخبار » ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان تشکیل شد

 ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان به منظور برنامه ریزی راهکارهای تخصصی سرمایه گذاری در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد سرمایه گذاری شهرستان، اظهار داشت: رفسنجان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ابنیه تاریخی ، اقتصاد مناسب برای سرمایه گذاری، منابع انسانی غنی از روحانیون و دانشگاهیان و به لحاظ موقعیت خاص معدنی تبدیل به یک موقعیت متمایز در استان و کشور شده است.IMG_3474

وی افوزد: با وجود این شرایط هنوز نتوانستیم به خوبی سرمایه را در شهرستان جذب کنیم و روحیه سرمایه گذاری در مردم ایجاد کنیم.

ملانوری با اشاره به مبحث فرهنگ سازی و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در سرمایه گذاری بیان داشت: این مهم نیاز به همفکری همگان دارد تا علاقمندان با انگیزه وارد میدان شوند.

وی از سرمایه گذار و کارآفرین با عنوان ارزش آفرین یاد کرد و گفت: کسی که سرمایه اش را برای فعالیتی در میان می گذارد باید مورد تکریم همه قرار گیرد.

فرماندار رفسنجان روال اجرایی تولید و برداشت پسته در شهرستان را همانند ۳۰ سال گذشته عنوان کرد و افزود: در این مدت تنها ۷ درصد زمین های کشاورزی بصورت قطره ای آبیاری می شود و بقیه به همان روش قبلی انجام می گیرد، در اینجا نیاز است که روش های نوین از جمله کشت گلخانه ای جایگزین گردد.

ملانوری تپه های ماسه ای بخش نوق شهرستان را از جمله مکان های مناسب جذب سرمایه برشمرد و بیان داشت: در بحث سرمایه گذاری به جای تشکیلات موازی به تشکل های کاربردی و تخصصی نیاز است تا فارغ از هر حزب و جناحی به برنامه ریزی در این زمینه بپردازند.

در ادامه حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان بر روان سازی مراحل کار یک سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: اگر کسی انگیزه ای برای انجام کاری دارد باید ظرف مدت کوتاهی کارش پیش رود نه این که مدتها معطلی داشته باشد و سرانجام فرد منصرف شود.

وی تلاش مسئولین در جهت آماده سازی زمینه مناسب برای سرمایه گذاران را خواستار شد و گفت: ما مسئولین باید کاری کنیم تا نماینده ما در مجلس شورای اسلامی شبانه روز در تهران در پی امور شهرستان به وزرا مراجعه کند و انها را به شهرستان بیاورد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: با همفکری و تلاش نهادها می توانیم ظرف مدت کوتاهی همه معضلات را ببندیم و ظرفیت ها و سرمایه هایی که ناقض گذاشته شده اند را راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: هدف مسئولین استفاده از افراد متخصص در کارها باشد تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام وظیفه کنند، نباید اینگونه باشد که هرکسی بدون داشتن تخصص لازم در جایی مشغول بکار گردد.

برچسب ها:
" پیام بهداشتی پیشگیری از وبا " از رادیو رفسنجان : ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان ستاد سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان تشکیل شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان