در مراکز ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در رفسنجان چه می گذرد؟

  • شناسه خبر: 36888
در مراکز ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در رفسنجان چه می گذرد؟

با توجه به اینکه در دولت قبل به دلیل مشکلات اقتصادی تعداد زیادی ازمسئولین و مجلسیان مخالف اجرای مرحله دوم یارانه ها بودند؛ در حال حاضر که ما هنوز دچار مشکلات اقتصادی و تورم بیش از پیش و همچنین سودهای زیاد بانکی ( سود بالای ۲۸ درصد در بانکهای دولتی که خود نشان دهندۀ تورم […]

خانه » آخرین اخبار » در مراکز ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در رفسنجان چه می گذرد؟

با توجه به اینکه در دولت قبل به دلیل مشکلات اقتصادی تعداد زیادی ازمسئولین و مجلسیان مخالف اجرای مرحله دوم یارانه ها بودند؛ در حال حاضر که ما هنوز دچار مشکلات اقتصادی و تورم بیش از پیش و همچنین سودهای زیاد بانکی ( سود بالای ۲۸ درصد در بانکهای دولتی که خود نشان دهندۀ تورم بالا می باشد) هستیم با اجرای این طرح موافقت گردیده است .

اما اینبار نحوه ثبت نام کمی متفاوت تر از دفعات گذشته شده و ثبت نام براساس رقم سمت راست کد ملی سرپرستان خانوار محدود تر شده است.

خبرنگار “خانه خشتی” به تعدادی از کافی نت ها ی رفسنجان سر زده است تا از نزدیک شاهد روند کار قرار گیرد و در این خصوص گزارشی تهیه نماید .

متأسفانه مردم همچون نحوه ی توزیع سبدکالا از روند کار کمی شکایت داشتند و نگران جاماندن از ثبت نام بودند، می گفتند شاهد مشکلات سیستمی سایت ثبت نام هدفمندی یارانه ها می باشیم و فکر می کنیم که نتوانیم امروز ثبت نام نماییم .

مسئول ثبت نام در یکی از کافی نت های حوالی خیابان مطهری، در پاسخ به سوال خبرنگار ما راجع به نحوه ی پاسخگویی سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی، گفت : با شلوغی کافی نت ها و اختلال در این سامانه سرعت پاسخگویی بسیار اندک می باشد و ممکن است برای ثبت نام یک نفر ساعتها طول بکشد.

یکی از افراد ثبت نام کننده مهلت یکروزه را کافی ندانست و گفت: درست که دو روز ۳۰ و ۳۱ فروردین برای جامانده ها در نظر گرفته شده است اما بهتر بود برای هر شماره ۲ یا ۳ روز زمان می گذاشتند.

یکی دیگر از آنها که از طریق اینترنت منزلش اقدام به ثبت نام کرده بود و عاقبت موفق به انجام آن نشده بود، گفت: از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ پیگیر ثبت نام بودم که سایت دائماً خطا میداد و در نهایت مجبور شدم که به کافی نت مراجعه کنم اما اینطور که پیداست در اینجا هم شرایط مشابهی برقرار است.

پیرمردی با دست داشتن کارت ملی اش در مقابل یک از کافی نت های خیابان امام ایستاده بود و اضطراب این را داشت که موفق نشود به دلیل مشکلات فنی سایت ثبت نام نماید و نامش در گروه انصراف دهندگان از یارانه قرار گیرد.

برچسب ها:
در مراکز ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در رفسنجان چه می گذرد؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    اين دروغه چرا من نزديك به50خانواررو ثبت كردم مشكل نداشت؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان