۵۵ کافی نت در رفسنجان برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام آمادگی کردند

  • شناسه خبر: 36866
۵۵ کافی نت در رفسنجان برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام آمادگی کردند

سرپرست فرمانداری رفسنجان تعداد کافی نت های آماده برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هادر شهرستان را ۵۵ عدد عنوان کرد و بیان داشت : ۷ اکیپ سیار در روستاها نیز در خدمت مردم هستند ضمن اینکه در روستاها نیز دهیاریها این کار را برای روستاییان انجام خواهند داد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی محمدی […]

خانه » آخرین اخبار » ۵۵ کافی نت در رفسنجان برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام آمادگی کردند

سرپرست فرمانداری رفسنجان تعداد کافی نت های آماده برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هادر شهرستان را ۵۵ عدد عنوان کرد و بیان داشت : ۷ اکیپ سیار در روستاها نیز در خدمت مردم هستند ضمن اینکه در روستاها نیز دهیاریها این کار را برای روستاییان انجام خواهند داد.
به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی محمدی بهجت در جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها افزود : افرادی که از نظر مالی مشکلی ندارند بهتر است انصراف دهند.
وی تصریح کرد : این انصراف می تواند به منزله کمک به منابع مالی دولت باشد  تا دولت بتواند در حوزه  درمان و سلامت و سایر الزامات هزینه کند.
محمدی بهجت خاطرنشان کرد : فاز اول هدفمندی یارانه ها در دولت نهم و دهم کاری بود بسیار سنگین اما اجراشد و بخشی از فاز اول هدفمندی به دلیل تورم اجرانشد و دولت در ابتدای امسال سعی در رفع این نواقص دارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در کشوراز جمله ورزشکاران ، هنرمندان و مسئولین ادارت از دریافت یارانه  انصراف خود را اعلام کرده اند تاکید کرد : افرادی که می توانند انصراف بدهند دریغ نکنند چرا که این کار در کمک به منابع مالی دولت و رفع تحریمها بی تاثیر نیست.
محمدی بهجت اظهار داشت : با توجه به تقسیم بندی روزها برای سهولت ثبت نام در دریافت یارانه ،  افراد سرپرست خانوار در ۹ روز آینده  می توانند با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه و شناسنامه افراد تحت تکفل خود به کمیته امداد ، بهزیستی ، دفاتر پیش خوان دولت ، پست بانک و پلیس +۱۰ و فرمانداری یا بخشداری و کافی نتها مراجعه نمایند .
وی با بیان اینکه اجرای هدفمندی یارانه ها، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه رفع بخشی از نیازهای آنان است گفت : تدابیر لازم اندیشیده شده است تا مردم همه بتوانند به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند ضمن اینکه افرادی که در منزل به اینترنت دسترسی دارند می توانند از منزل ثبت نام کنند.
محمدی بهجت افزود : در کمیته امداد امام خمینی (ره) کارگروهی متشکل از ۴ کارمند و سه نیرو برای تکمیل فرمهای ثبتنام  تشکیل شده است و از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر جوابگوی مردم خواهند بود.
محمدی خاطرنشان کرد : افراد تحت پوشش بهزیستی نیز میتوانند با مراجعه به بهزیستی ثبت نام کنند .
وی تعداد کافی نت های سطح شهرستان رفسنجان را ۵۵ عدد عنوان کرد و بیان داشت : ۷ اکیپ سیار در روستاها نیز در خدمت مردم هستند ضمن اینکه در روستاها نیز دهیاریها این کار را برای روستاییان انجام خواهند داد.
سرپرست فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد : تیم بازرسی از طرف فرمانداری و بخشداری ها به همه مراکز ثبت نام در فاز دوم هدفمندی یارانه ها حضور خواهند داشت و نظارت می کنند.
جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در رفسنجان با حضور مسئولین بخشداریهای کشکوییه ، فردوس و بخش مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.

برچسب ها:
55 کافی نت در رفسنجان برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام آمادگی کردند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان