آیت الله خاتمی :

فناوری هسته ای ضرورت یک کشور است/ مدیون تلاش دانشمندان شهید هسته ای هستیم

  • شناسه خبر: 36855
فناوری هسته ای ضرورت یک کشور است/ مدیون تلاش دانشمندان شهید هسته ای هستیم

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری : بُمب اتم با آموزه های دینی ما سازگارنیست و غربیها هم این را می دانند،مُنتها این بهانه ای برای تقابل بانظام اسلامی است ودلیلش هم این است که هنوز مسئله هسته ای تمام نشده، مسئله حقوق بشر را ساز کرده اند . به گزارش “خانه خشتی“، آیت الله سید […]

خانه » آخرین اخبار » فناوری هسته ای ضرورت یک کشور است/ مدیون تلاش دانشمندان شهید هسته ای هستیم

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری : بُمب اتم با آموزه های دینی ما سازگارنیست و غربیها هم این را می دانند،مُنتها این بهانه ای برای تقابل بانظام اسلامی است ودلیلش هم این است که هنوز مسئله هسته ای تمام نشده، مسئله حقوق بشر را ساز کرده اند .

به گزارش “خانه خشتی“، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری درآستانه ۲۰فروردین ماه روزملی فناوری هسته ای درگفتگوی اختصاصی با ” صبح زرند” اظهار داشت:فناوری هسته ای  از فناوریهای لازم برای زندگی آینده بشریت است وبرخلاف ذهنیتی که بعضی ها دارندکه تاکلمه هسته ای گفته می شود،سلاح هسته ای به نظر می آید،این ذهنیت نادرست است .

خاتمی-آیت-الله-امام-حمعه

وی گفت: امروزانرژی وفناوری هسته ای درعرصه پزشکی نقش زیادی داردودرعرصه کشاورزی نیز نقش قابل توجهی رادارد.بر این اساس است که این فناوری ضرورت یک کشور است .

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد:دشمنان ما نمی خواستند که ایران به این فناوری دست پیداکند،ولی فناوران دانشمند مابه فضل خدا ایستادندودشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به بهانه دشمنان درخصوص مذاکرات هسته ای گفت:اگرچه برای گرفتن بهانه از دست دشمنان،مقام معظم رهبری مذاکرات هسته ای  را اجازه فرمودند ومذاکرات هسته ای درچارچوب ۱+۵بارعایت چارچوبهای مقام معظم رهبری موردتائید ملت است.

عضوخبرگان رهبری تصریح کرد:آنچه که دراین عرصه مهم است،این است که پیشرفت فناوری ما درمتن تحرمیها بوده است یعنی ما با تحریمها به فناوری پیشرفته رسیدیم .این فناوری چیزی نیست که بتوانند آن را ازملت ما بگیرندوبه تعبیر فنی بومی شده است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد:در این عرصه ما مدیون تلاش دانشمندان برجسته هسته ای بویژه دانشمندان شهید هسته ای خودمان هستیم لذا روزملی فناوری هسته ای را گرامی می داریم ومطمئن هستیم که دشمنان نخواهند توانست این فناوری بومی شده را ازملت ما بگیرند .

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری درخصوص علت مخالفت غربیها با فعالیتهای هسته ای کشورایران با وجود قانونی بودن این فعالیتها بیان داشت:دشمنان این ملت از ایران اسلامی هراس دارندنه از ایران هسته ای واین که می گویندما در پی بُمب اتم هستیم ،یک دروغ بزرگ است .

وی افزود: بُمب اتم با آموزه های دینی ما سازگارنیست و غربیها هم این را می دانند،مُنتها این بهانه ای برای تقابل بانظام اسلامی است ودلیلش هم این است که هنوز مسئله هسته ای تمام نشده، مسئله حقوق بشر را ساز کرده اند .

آیت الله خاتمی درپایان بیان داشت:مطمئن هستیم که اگر این مسئله هم بگذرد،بهانه های دیگری خواهند آورد و این سخن قران است که «دشمنان شما آنقدربا شما مقابله می کنند تا از دینتان دست بردارید،اگر بتوانند»که به فضل خداوند نخواهندتوانست.

انتهای پیام / ش

برچسب ها:
20 فروردین آیت الله خاتمی : هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان