انجام بیش از ۱۶ هزار ماموریت در سال ۱۳۹۲ توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 36774
انجام بیش از ۱۶ هزار ماموریت در سال ۱۳۹۲ توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان+عکس

اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در سالی ۱۳۹۲ با انجام ۱۶ هزار و ۶۳۲ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی به همشهریان عزیز خدمت رسانی نموده که این آمار نسبت به سال ۹۱ کاهش ۴۰۳ موردی را نشان می دهد. سیدمحسن مرتضوی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: بنا به اعلام […]

خانه » آخرین اخبار » انجام بیش از ۱۶ هزار ماموریت در سال ۱۳۹۲ توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان+عکس

اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در سالی ۱۳۹۲ با انجام ۱۶ هزار و ۶۳۲ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی به همشهریان عزیز خدمت رسانی نموده که این آمار نسبت به سال ۹۱ کاهش ۴۰۳ موردی را نشان می دهد.

سیدمحسن مرتضوی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: بنا به اعلام واحد آمار اورژانس ۱۱۵ رفسنجان، ۱۲ هزار و ۷۰۲ ماموریت غیر تصادفی در سال ۱۳۹۲ به ثبت رسید که بیماران قلبی با یک هزار و ۷۲۸ مورد و در مجموع با ۱۴درصد از آمار کل بیماران غیر تصادفی آمار قابل توجهی را  به خود اختصاص داده اند.

SPM_A0065

وی افزود: این آمار نیز حاکی از کاهش ۳۴۳ موردی ماموریت های غیر تصادفی نسبت به سال ۹۱ می باشد.

مرتضوی تصریح کرد: در این بازده زمانی ۳ هزار و ۹۳۰ ماموریت تصادفی دارای مصدوم انجام و به ۵ هزار و ۱۲۱ مجروح خدمت رسانی شد که شامل ۴ هزار و ۱۴ مورد انتقال به مراکز درمانی، یک هزار و ۵۰ مورد خدمات سرپایی و ۲۹۲ مورد لغو ماموریت؛ متاسفانه ۵۷ نفر نیز درصحنه حادثه فوت نموده اند.

011220131494
وی خاطر نشان کرد: درماموریت های تصادفی نیز کلیه آمار سیر نزولی دارد بطوریکه کل ماموریتهای تصادفی با ۶۰ مورد ، تعداد افراد فوت شده در صحنه حادثه با ۱۴ مورد و تعداد مصدومین با ۲۷ مورد بیانگر این کاهش می باشند.

20012014104

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان گفت: اورژانس ۱۱۵ در سال جدیدنیز بصورت شبانه روزی و از طریق سامانه ۱۱۵ آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز بوده وبا شماره تلفن های ۵۲۳۴۰۰۰ و ۵۲۲۴۰۰۰ آماده دریافت انتقادات وپیشنهادات همشهریان عزیز می باشد.
20140402_09593920140107_075853 - CopyIMAG0260
برچسب ها:
انجام بیش از 16 هزار ماموریت در سال 1392 توسط اورژانس 115 رفسنجان+عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • mohamad

    خدا قوت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان