تذکر مجلس به رئیس‌جمهور درباره دیدار وزیر ارشاد با خاتمی

  • شناسه خبر: 36767
تذکر مجلس به رئیس‌جمهور درباره دیدار وزیر ارشاد با خاتمی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار وزیر ارشاد با خاتمی را محکوم کرد و گفت: قطعاً تذکری به رئیس‌جمهور درباره برگزاری این جلسه خواهیم داد. به گزارش “خانه خشتی” ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون دیدار روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم […]

خانه » آخرین اخبار » تذکر مجلس به رئیس‌جمهور درباره دیدار وزیر ارشاد با خاتمی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار وزیر ارشاد با خاتمی را محکوم کرد و گفت: قطعاً تذکری به رئیس‌جمهور درباره برگزاری این جلسه خواهیم داد.

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون دیدار روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم با سید محمد خاتمی آن را محکوم کرد و اظهار داشت: دیدار روز گذشته وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه به صورت رسمی انجام شده است، از این رو این دیدار مناسبی نبوده و قطعا وزیر ارشاد به عنوان یک جایگاه رسمی و دولتی نباید چنین دیداری را برگزار می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به واکنش خانه ملت اشاره کرد و افزود:حتما و قطعا تذکری به رئیس جمهور درباره برگزاری جلسه و شرکت در نشستی که موجب تقویت جریان فتنه می‌شود خواهیم داد.

گفتنی است، روز گذشته جنتی وزیر ارشاد به همراه تعدادی از مسئولان دولتی برای تبریک سال نو به دیدار سید محمد خاتمی رفت. این عکس را زهرا اشراقی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

برچسب ها:
تذکر مجلس به رئیس‌جمهور درباره دیدار وزیر ارشاد با خاتمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان