اسکان بیش از ۴ هزار مسافر در مدارس رفسنجان در ایام نوروز ۹۳

  • شناسه خبر: 36764
اسکان بیش از ۴ هزار مسافر در مدارس رفسنجان در ایام نوروز ۹۳

در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ بیش از چهار هزار مسافر در قالب ۵۲۷ خانوار فرهنگی و ۳۰۹ خانوار غیر فرهنگی در ده مدرسه رفسنجان اسکان یافتند. نعمت الله حسنی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، افزود : از تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس […]

خانه » آخرین اخبار » اسکان بیش از ۴ هزار مسافر در مدارس رفسنجان در ایام نوروز ۹۳

در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ بیش از چهار هزار مسافر در قالب ۵۲۷ خانوار فرهنگی و ۳۰۹ خانوار غیر فرهنگی در ده مدرسه رفسنجان اسکان یافتند.
نعمت الله حسنی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، افزود : از تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس رفسنجان دو هزار و ۴۹۶ نفر فرهنگی و یکهزار و ۵۰۳ نفر غیر فرهنگی بودند.
وی با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال ۹۲ ده مدرسه در رفسنجان با ۹۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نروزی تجهیز شد تصریح کرد : کلاسهای مدرسه راهنمایی شاهد در گروه ” الف ” و بقیه مدارس در گروه ” ب ” قرار داشتند.
حسنی  یادآور شد :  در تجهیز کلاسهای گروه ” الف ” علاوه بر داشتن فرش و پتو ، یخچال و تلویزیون نیز قرار داده شده بود.
وی خاطرنشان کرد : ۵۰ درصد از مسافران از استان اصفهان و بقیه مسافران ازسایر استانها از جمله استانهای تهران ، خوزستان ، البرز و اردبیل در این مدارس اسکان یافتند.
رئیس  اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان افزود : محل ستاد اسکان مسافران نوروزی با سه نیرو در اداره آموزش و پرورش این شهرستان مستقر بود و خدمات و راهنمایی های لازم و معرفی مکانهای دیدنی و گردشگری را به مسافران ارائه می نمود.
وی اضافه کرد : بنا بر فرم های نظر سنجی که از مدارس به دستمان رسیده است صد در صد مسافران از محیط  شهر رفسنجان ، ارائه خدمات ستاد اسکان ، برخورد مناسب نیروهای ستاد و عوامل فعال در مدارس رضایت داشتند.

حسنی طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس رفسنجان را از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال عنوان کرد.

برچسب ها:
اسکان بیش از 4 هزار مسافر در مدارس رفسنجان در ایام نوروز 93 رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان