برگزاری جلسه برنامه ریزی اعتکاف شهرستان رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در این مراسم

  • شناسه خبر: 36733
برگزاری جلسه برنامه ریزی اعتکاف شهرستان رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در این مراسم

سومین جلسه برنامه ریزی مراسم اعتکاف سال ۹۳ شهرستان رفسنجان با حضور مسئول ستاد اعتکاف  و مسئولین آشپزخانه جهت طبخ غذای گرم و با کیفیت برای معتکفین برگزار شد. حجت الاسلام سید محمود حسینی مسئول ستاد اعتکاف رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیش بینی می شود […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری جلسه برنامه ریزی اعتکاف شهرستان رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در این مراسم

سومین جلسه برنامه ریزی مراسم اعتکاف سال ۹۳ شهرستان رفسنجان با حضور مسئول ستاد اعتکاف  و مسئولین آشپزخانه جهت طبخ غذای گرم و با کیفیت برای معتکفین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی مسئول ستاد اعتکاف رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیش بینی می شود که بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراسم اعتکاف این شهرستان حضور یابند و سعی می شود برنامه های این مراسم با بهترین کیفیت به معتکفین ارائه گردد.

وی افزود: به جهت ارائه خدمات مناسبتر به معتکفین، ثبت نام علاقمندان بصورت محدود انجام خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: جهت ثبت نام در این مراسم معنوی از معتکفین مبلغ ۲۵۰ هزار ریال دریافت خواهد شد و مهلت نام نویسی نیز متعاقباً اعلام می شود.

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان با اشاره به بالاتر بودن کیفیت غذای امسال نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: در جلسه برنامه ریزی مقرر گردید تا چهار وعده غذایی گرم برای افطاری و سحری معتکفین تدارک دیده شود.

برچسب ها:
93 اعتکاف برگزاری جلسه برنامه ریزی اعتکاف شهرستان رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از 10 هزار نفر در این مراسم خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان