رشد سه برابری معاملات اوراق بهادار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 36718
رشد سه برابری معاملات اوراق بهادار در رفسنجان

سرپرست کارگزاری بورس رفسنجان گفت : معاملات اوراق بهادار در این کارگزاری نسبت به سال ۹۱  با رشد سه برابری بوده است . محمد حسین مجیدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به راه اندازی این کارگزاری در رفسنجان از اواسط سال ۹۱ ، افزود : سال گذشته  میزان سرمایه وارد […]

خانه » آخرین اخبار » رشد سه برابری معاملات اوراق بهادار در رفسنجان

سرپرست کارگزاری بورس رفسنجان گفت : معاملات اوراق بهادار در این کارگزاری نسبت به سال ۹۱  با رشد سه برابری بوده است .
محمد حسین مجیدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به راه اندازی این کارگزاری در رفسنجان از اواسط سال ۹۱ ، افزود : سال گذشته  میزان سرمایه وارد شده به بازار سرمایه در شهرستان رفسنجان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است .
وی تصریح کرد : ارزش سهام معامله شده در بازار سرمایه در این مدت در رفسنجان به بیش از هزار میلیارد ریال رسیده بود.
وی با اشاره به اینکه تا کنون برای بیش از هزارنفر کد بورسی جدید در رفسنجان صادر شده است اشاره کرد : استقبال شهروندان رفسنجانی از بازار بورس اوراق بهادار بسیار خوب بوده است.
مجیدی با بیا ن اینکه بازار سرمایه همیشه با ریسک زیادی همراه بوده است اضافه کرد : بعضی از سرمایه گذاران در ماه های اخیر بیش از ۴۰ درصد از سرمایه خود را از دست داده اند و متحمل زیان بزرگی شده اند .
وی خاطرنشان کرد : برای جلوگیری از زیان و کسب سود در مورد نحوه ی سرمایه گذاری در بورس می بایست با صبر و حوصله و مشورت با کارشناسان اقدام به سرمایه گذاری کرد.
وی گفت : بازار سرمایه همیشه با نوسانات زیادی روبرو بوده است و به افراد توصیه می شود با آگاهی و مشورت کارشناسان وارد بازار سرمایه شوند.
کارشناس بازار سرمایه در مورد آینده بازار سرمایه و سرمایه گذاری در آن با اشاره به افت قیمت ها در بازار سرمایه ، آینده کلی بازار بورس را مثبت ارزیابی کرد و افزود : با توجه به برنامه دولت جهت کاهش تورم می توان انتظار داشت در سال ۹۳ کاهش نرخ سود سپرده بانکی را به دنبال داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد : این  می تواند افزایش اقبال به بازار سرمایه را به همراه داشته باشد.

برچسب ها:
بورس خانه خشتی رفسنجان سرمایه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان