مدیرکل بنیاد شهید‌ کرمان:

برپایی یادواره شهداء یکی از مصادیق کار فرهنگی است

  • شناسه خبر: 36674
برپایی یادواره شهداء یکی از مصادیق کار فرهنگی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: یادواره های شهداء یکی از مصادیق کار و فعالیتهای فرهنگی هستند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی ظهر امروز در مراسم سیزدهمین یادواره شهدای منطقه داوران رفسنجان بیان داشت: برگزاری یادواره های شهداء، کار و تلاش و جانفشانی این لاله های گلگون کفن را به […]

خانه » برپایی یادواره شهداء یکی از مصادیق کار فرهنگی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: یادواره های شهداء یکی از مصادیق کار و فعالیتهای فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی ظهر امروز در مراسم سیزدهمین یادواره شهدای منطقه داوران رفسنجان بیان داشت: برگزاری یادواره های شهداء، کار و تلاش و جانفشانی این لاله های گلگون کفن را به یاد ما می اندازد.

وی تصریح کرد: یادواره ها ما را به یاد مادر شهید علیرضا اشرف انجویی می اندازد که روزها را به انتظار فرزند گمنامش به شب می رساند و سرانجام چهل روز پس از مرگش جنازه پسرش پیداشد.

مدیرکل بنیاد شهید‌ کرمان با اشاره به خاطره ای از حضور شهیدان در کنار والدینشان، خاطر نشان کرد: این حقایق نشان می دهند که شهدا ما را می بینند، پس مواظب باشیم که فردا در محضر انها سرافراز باشیم.

وی با بیان قسمتی از وصیت نامه شهید حاج علی محمدی یک از شهدای شاخص شهرستان رفسنجان تصریح کرد: این شهید در وصیت نامه اش به دشمن عراقی اش می گوید ای تو  که گلوله خود را به سمت قلب من نشانه گرفته ای در روز قیامت من به دنبال تو خواهم بود تا از خداوند برای تو اجازه شفاعت بگیرم.

حسنی شهداء را قهرمانان جامعه دانست که اوج فداکاری را به نمایش گذاشتند و افزود: ما مدیون شهدا هستیم و عزت،امنیت و اقتدار امروز نظام مرهون شهداست و برگزاری این یادواره ها کمتر کاری است که ما می توانیم در برابر آنها انجام دهیم.

برچسب ها:
برپایی یادواره شهداء یکی از مصادیق کار فرهنگی است مدیرکل بنیاد شهید‌ کرمان:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان