امام جمعه رفسنجان:

حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست ‌نیافتنی دشمن‌ است

  • شناسه خبر: 36581
حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست ‌نیافتنی دشمن‌ است

امام جمعه رفسنجان گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست نیافتنی دشمنان داخلی و خارجی است. به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت و انجام واجبات، رعایت قانون و مقررات را در جامعه واجب دانست و اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد مردم نسبت […]

خانه » آخرین اخبار » حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست ‌نیافتنی دشمن‌ است

امام جمعه رفسنجان گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست نیافتنی دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت و انجام واجبات، رعایت قانون و مقررات را در جامعه واجب دانست و اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد مردم نسبت به رعایت قانون مقررات اهمیت زیادی قائل بودند و حوادث کمی صورت گرفته است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان جهان هستند‌، ایشان وسیله تقرب زن را به خداوند در پاکی دانستند.

رمضانی‌پور با اشاره به ۱۲ فروردین این روز را روز تولد جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: ملت ایران باید نسبت به نام جمهوری اسلامی تعصب داشته باشند، چنانچه امام راحل فرمود، وحدت خود را با همان عنوان جمهوری اسلامی حفظ کنید و نگذارید دستان اجنبی و اجنبی‌خواه آن را تصرف کند.

وی ابراز داشت: تحقق شعار رهبر فرزانه در سال جدید با روحیه بسیجی صورت می‌گیرد و همه باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: کسانی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست حذف شود بدانند این آرزوی دست نیافتنی دشمنان داخلی و خارجی را باید به گور ببرند.

رمضانی‌پور افزود: حضور رهبر فرزانه انقلاب در مشهد شهدا پیام‌های زیادی داشت که باید همه به آن برسیم.

وی خاطر‌نشان کرد: برای آغاز هر کاری باید به عاقبت آن بیاندیشیم به ویژه جوانان در امر ازداوج دقت کنند، زیرا ازداوج کالایی نیست که آن را بشود فروخت و نو آن را خرید و یا آن را دور انداخت.

منبع: فارس

برچسب ها:
حذف شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دست ‌نیافتنی دشمن‌ است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان