امام جمعه رفسنجان:

دولت نتوانسته اقتدار داخلی ایجاد کند/ شعار دادن کاری از پیش نمی برد

  • شناسه خبر: 36468
دولت نتوانسته اقتدار داخلی ایجاد کند/ شعار دادن کاری از پیش نمی برد

به گزارش خانه خشتی، امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، به بیشترین توجه مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان اشاره کرد و گفت: تأکید فراوان رهبر فرزانه انقلاب، کسب اقتدار داخلی است و مسئولین نیز باید توصیه های ایشان را نصب العین خود قرار دهند. حجت الاسلام رمضانی پور […]

خانه » آخرین اخبار » دولت نتوانسته اقتدار داخلی ایجاد کند/ شعار دادن کاری از پیش نمی برد

به گزارش خانه خشتی، امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، به بیشترین توجه مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان اشاره کرد و گفت: تأکید فراوان رهبر فرزانه انقلاب، کسب اقتدار داخلی است و مسئولین نیز باید توصیه های ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: بنیان اقتصاد سالم و پویا، با قدرت ملی، اقتصاد، فرهنگ و علم و دانش نهادینه می شود، مطلبی که در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شد.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در اولین روز از سال جدید فرمودند: «ملت ایران باید خود را قوی کند، اگر ملتی قوی نباشد، به او زور خواهند گفت و از او باج می گیرند.» از این جمله این طور استشمام می شود که دولت آقای روحانی در مدت کوتاهی که سر کار آمده، نتوانسته است رضایت رهبر را کسب و بر روی اقتدار مد نظر ایشان کار کند.

رمضانی پور ادامه داد: در این مدت، حتی بسیاری از داشته هایمان را که عزت ملی بوده و در قبال آن شهیدان والا مقامی را ا تقدیم داشتیم، از دست داده ایم و برخی از تأسیسات و دانش هسته ای ما خواسته یا نا خواسته منجر به تعطیلی گشته و یا کمرنگ شده است.

امام جمعه رفسنجان مدیریت جهادی دولت برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: شعار دادن دردی را درمان نمی کند و کاری از پیش نمی برد.

وی افزود: اگر مدیریت خوب و صحیحی صورت گیرد و دولت و دستگاه های مرتبط با وزارت خانه ها سنگ اندازی نکنند و کار به روال طبیعی خود پیش رود، مردم پای صحنه هستند و بسیاری از سرمایه گذارهایی که به دلیل بی توجهی بعضی مسئولین پول خود را در بورس و سپرده ذخیره می کنند، به میدان می آیند.

رمضانی پور ایجاد تنوع، بیداری و بصیرت مضاعف را در سال جدید از مواردی عنوان کرد که بایستی مورد توجه دولت، مسئولین و آحاد ملت قرار گیرد و گفت: همگی باید به فرامین امام مسلمین و رهبر  فرزانه انقلاب به خوبی جامه عمل بپوشاینم و خواسته های اصلی نظام و انقلابمان را برآورده کنیم.

برچسب ها:
اقتصاد دولت شعار فرهنگ قدرت ملی مدیریت جهادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان