راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان

  • شناسه خبر: 36438
راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در رفسنجان گفت: به مناسبت ایام نوروز، کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی این شهرستان راه‌اندازی شده است. عباس فتحی‌پور اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز و حضور بی‌شمار مسافران در این شهرستان، کارگاه‌های تولید صنایع دستی در […]

خانه » آخرین اخبار » راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در رفسنجان گفت: به مناسبت ایام نوروز، کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی این شهرستان راه‌اندازی شده است.

عباس فتحی‌پور اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز و حضور بی‌شمار مسافران در این شهرستان، کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این کارگاه‌ها با هدف آشنایی مسافران با صنایع دستی شهرستان رفسنجان، تولید زنده پته، صنایع دستی چرمی، قلم زنی مس، نگارگری و گلیم بافی در معرض نمایش قرار داده شده است.

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در  رفسنجان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی با ۱۲ غرفه در کاروانسرای شاه عباسی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

فتحی‌پور با تاکید بر اینکه کاروانسرای شاه عباسی محل بسیار مناسبی برای ایجاد نمایشگاه صنایع دستی است، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی علاوه بر بازدید از نمایشگاه مذکور، با این بنای تاریخی بسیار زیبا نیز آشنا می‌شوند.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
رفسنجان کاروانسرای عباسی نمایشگاه صنایع دستی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان