راه‌اندازی غرفه‌های مشاوره وقف در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان

  • شناسه خبر: 36434
راه‌اندازی غرفه‌های مشاوره وقف در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرپرست اوقاف و امور خیریه رفسنجان از راه‌اندازی غرفه‌های راهنمایی و مشاوره وقف در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان در ایام نوروز خبر داد. حجت الاسلام محمد محمد زاده اظهارکرد: این غرفه‌ها با هدف راهنمایی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات خیران در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان در ایام نوروز راه‌اندازی شده است. […]

خانه » آخرین اخبار » راه‌اندازی غرفه‌های مشاوره وقف در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرپرست اوقاف و امور خیریه رفسنجان از راه‌اندازی غرفه‌های راهنمایی و مشاوره وقف در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام محمد محمد زاده اظهارکرد: این غرفه‌ها با هدف راهنمایی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات خیران در آستان مقدس امامزادگان رفسنجان در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه رفسنجان، افزود: واقفان باید قبل از وقف ملک خود با حضور در دفاتر راهنمایی و مشاوره و اطلاع از مشکلات روز جامعه، نسبت به وقف ملک خود اقدام کنند.

حجت الاسلام محمد زاده اظهارکرد: وقف می‌تواند در همه مسائل فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی نقش مؤثری را ایفا کند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه رفسنجان از وقف یک ملک ۳۰۰میلیون تومانی در دومین روز از بهار طبیعت در رفسنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: حاج عباس امیری از خیران شهرستان رفسنجان ساختمان مسکونی خود را به مساحت ۳۰۰ مترمربع به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، وقف بر خانه عالم در این شهرستان کرد.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
امامزاده رفسنجان وقف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان