در اظهارات وستروله عنوان شد؛ تاکید آلمان بر مذاکره جدی و هدفمند ۱+۵ و ایران

  • شناسه خبر: 3606
در اظهارات وستروله عنوان شد؛ تاکید آلمان بر مذاکره جدی و هدفمند ۱+۵ و ایران

«خانه خشتی»:وزیر خارجه آلمان با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ بر لزوم انجام مذاکره جدی و هدفمند از سوی طرفین تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی آغاز مذاکرات ایران و گروه کشورهای ۱+۵ متشکل از انگلیس، فرانسه، روسیه، چین آمریکا و آلمان، […]

خانه » سیاسی » در اظهارات وستروله عنوان شد؛ تاکید آلمان بر مذاکره جدی و هدفمند ۱+۵ و ایران

«خانه خشتی»:وزیر خارجه آلمان با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ بر لزوم انجام مذاکره جدی و هدفمند از سوی طرفین تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی آغاز مذاکرات ایران و گروه کشورهای ۱+۵ متشکل از انگلیس، فرانسه، روسیه، چین آمریکا و آلمان، “گیدو وستروله” وزیر امور خارجه آلمان از طرفین خواست با جدیت در این مذاکرات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه زمان هر گونه “بازی تاکتیکی” به پایان رسیده از ایران خواست اهتمام بیشتری برای به نتیجه رسیدن مذاکرات به خرج دهد.

این در حالی است که ایران همواره آمادگی و حسن نیت خود را برای حل اختلافات غرب بر سر برنامه هسته ای خود از طریق مذاکره اعلام کرده است.

در همین حال امروز پس از پایان نخستین دور مذاکرات در استانبول، “کاترین اشتون” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا فضای این مرحله از مذاکرات را سازنده ارزیابی کرد.

برچسب ها:
در اظهارات وستروله عنوان شد؛ تاکید آلمان بر مذاکره جدی و هدفمند 1+5 و ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان