حاج‌بخشی پیوسته مردم را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد

  • شناسه خبر: 343
حاج‌بخشی پیوسته مردم را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به ویژگی‌های پیردلاور جبهه‌های جهاد گفت: حاج‌بخشی پیوسته مردم را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید قاسمی ‌در مراسم چهلمین روز درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی‌ پیر‌دلاور جبهه‌های جهاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی، […]

خانه » اجتماعی » حاج‌بخشی پیوسته مردم را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به ویژگی‌های پیردلاور جبهه‌های جهاد گفت: حاج‌بخشی پیوسته مردم را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید قاسمی ‌در مراسم چهلمین روز درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی‌ پیر‌دلاور جبهه‌های جهاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی، حاج‌بخشی را پیر عشق جبهه‌ها و مردانگی و صفا صمیمیت دانست و اظهار داشت: حاج‌بخشی فرزند شهید بود، پسران، داماد و برادرش در راه انقلاب اسلامی به فیض شاهدت نائل آمدند و یکی از فرزندانش نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه حاج‌بخشی تمام عمرش را در راه مبارزه با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی به سر برد، عنوان کرد: حاج‌بخشی در طول عمر جهادش خسته نشد و از ملامت، ملامت‌‌کنندگان غم به دل راه نداد و از تهدید بیگانگان و دشمنان در داخل و خارج نترسید.

وی در ادامه افزود: وی از افراد مختلف چیزهای زیادی شنید ولی امام و مقام معظم رهبری را تنها نگذاشت و پیوسته وسط میدان و در قلب همه حادثه‌ها حضور داشت و گرمی بخش مجالس حزب‌الله بود.

قاسمی با اشاره به حضور فعال حاج‌بخشی در مبارزه با فتنه‌ها و شیطنت‌های منافقان داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: پیر‌دلاور جبهه‌های جهاد در فتنه ۸۸ نیز اگر چه حال مساعدی نداشت اما پیوسته بچه‌ها را به دفاع از ولایت توصیه و ترغیب می‌کرد.

هم‌رزم حاج‌بخشی عنوان کرد: در دورانی که خیلی‌ها سلاح‌های خود را دادند و درجه، امکانات و … گرفته و این مسائل را با شرفشان معاوضه کردند حاج‌بخشی این کار را نکرد و ‌نگه داشتن سلاحش در سایه بصیرتی بود که مقام معظم رهبری توصیه کردند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار تصریح کرد: حاج‌بخشی با بوق تبلیغاتی خود و ماشینش که تیر و ترکش به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس روی آن بود در تمام عرصه‌های دفاعی حضور همیشگی داشت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان