اکبر زبردست : بازی دشواری مقابل صنعت ساری داریم

  • شناسه خبر: 3419
اکبر زبردست : بازی دشواری مقابل صنعت ساری داریم

اکبر زبردست در شهرستان ساری افزود: هر دو تیم از گزینه‌های سقوط هستند که به خاطر کسب امتیاز این بازی از حساسیت بسیاری برخوردار است. وی بیان داشت: تیم صنعت در خانه و با حضور تماشاگران خود میزبان ما است که هم بازیکنان و هم تماشاگران به خوبی می‌دانند که چه قدر این سه امتیاز […]

خانه » رفسنجان » اکبر زبردست : بازی دشواری مقابل صنعت ساری داریم
اکبر زبردست در شهرستان ساری افزود: هر دو تیم از گزینه‌های سقوط هستند که به خاطر کسب امتیاز این بازی از حساسیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان داشت: تیم صنعت در خانه و با حضور تماشاگران خود میزبان ما است که هم بازیکنان و هم تماشاگران به خوبی می‌دانند که چه قدر این سه امتیاز بازی خانگی برای تیم‌شان حیاتی است.

زبردست گفت: بازیکنان تیم مس رفسنجان هم به خوبی در جریان هستند که کسب تنها یک امتیاز بازی در خانه حریف چقدر می‌تواند برای تیم موثر باشد.

سرمربی مس رفسنجان کرمان تصریح کرد: برای حضور در این بازی تمریناتی خوبی پشت سر گذاشته شد و تمام بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و بازیکن محروم یا مصدومی در این دیدار نداریم.

وی افزود: هر دو تیم مس رفسنجان و صنعت از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران هستند که حیف است که یکی از این دو از لیگ مسابقات حذف شوند.

زبردست در پایان اظهار داشت:  بازیکنان مس رفسنجان تمام تلاش خود را به کار خواهند برد تا سهمیه در لیگ آزادگان حفظ شود و بازیکنانم هم به خوبی می‌دانند که با ارائه بازی خوب و منطقی کسب امتیاز در ساری دور از دسترس نیست.

تیم مس رفسنجان کرمان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای ساری مهمان صنعت است.

هر دو تیم مس رفسنجان کرمان و صنعت ساری با ۲۳ امتیاز از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان