بلاژویچ: همراه با نیروهای بسیجی ایران با آمریکا می‌جنگم

  • شناسه خبر: 3405
بلاژویچ: همراه با نیروهای بسیجی ایران با آمریکا می‌جنگم

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه صنعت مس کرمان، میروسلاو بلاژویچ، شخصیت بزرگ فوتبال جهان، تبدیل به یک بمب خبری در دنیای سیاست شده است و تأکید کرده که هیچ قدرتی حتی آمریکا قادر نیست به ایران حمله نظامی ‌کند، زیرا میلیون‌ها جوان غیور ایرانی در قالب نیروهای بسیجی به جنگ تمام عیار […]

خانه » ورزشی » بلاژویچ: همراه با نیروهای بسیجی ایران با آمریکا می‌جنگم
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه صنعت مس کرمان، میروسلاو بلاژویچ، شخصیت بزرگ فوتبال جهان، تبدیل به یک بمب خبری در دنیای سیاست شده است و تأکید کرده که هیچ قدرتی حتی آمریکا قادر نیست به ایران حمله نظامی ‌کند، زیرا میلیون‌ها جوان غیور ایرانی در قالب نیروهای بسیجی به جنگ تمام عیار با آمریکا می‌پردازند.
وی اظهار داشت: مواضع احمدی‌نژاد در قبال موضوع استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بسیار شجاعانه است و من از رئیس جمهور ایران به خاطر چنین شجاعتی حمایت می‌کنم، زیرا من هم مثل احمدی‌نژاد اهل اظهارنظر شجاعانه هستم.
بلاژویچ تصریح کرد: اگر آمریکا به ایران حمله کند، من در خط مقدم جبهه جنگ و با پوشیدن لباس رزم و در کنار بسیجی‌های ایرانی به جنگ با آمریکا می‌پردازم.
از سوی دیگر محسن شریف‌خدایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی در مصاحبه با نشریه وچرنی لیست چاپ زاگرب، درباره اظهارات بلاژویچ گفت: این اظهارات از سوی کسی مطرح شده که محبوبیت بسیار گسترده‌ای‌ در ایران برخوردار است و مطمئنا منظور چیرو این است که ایران حق دارد در چارچوب معاهدات بین‌المللی از انرژی هسته‌ای‌ به شکل مسالمت‌آمیز بهره ببرد.
ودرانا رودان نویسنده و خبرنگار مشهور کرواسی در مقاله‌ای‌‌ از مواضع بلاژویچ در قبال موضوع هسته‌ای ایران حمایت کرد و نوشت: به نظرم در شرایطی که آمریکا و صهیونیست صاحب بمب اتم هستند، ایران هم حق دارد بمب اتم داشته باشد.
رودان گفت: لذا از مواضع چیرو به عنوان استاد خودم حمایت می‌‌کنم، هر چند که ایران مطمئنا به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است، اما حتی اگر هم ایران صاحب بمب اتم شود، ما از ایران حمایت می‌کنیم.
بلاژویچ بعد از این مصاحبه از سوی‌ جامعه یهودیان کرواسی‌ تهدید به مرگ شده است.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان