پدر شهید احمدی روشن: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند ترسو و خائن به شهدا هستند.

  • شناسه خبر: 3336
پدر شهید احمدی روشن: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند ترسو و خائن به شهدا هستند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” رحیم احمدی روشن در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار “بوتیانیوز” در کرمان مطالب ذیل را عنوان نمود احمدی روشن اظهار داشت: فرزند شهید احمدی روشن ذهن و هوش بالای دارد و مثل پدرش هوشمند و با ذکاوت است و امیدوارم آینده ای مانند پدر شهیدش داشته باشد و امیدوارم […]

خانه » اجتماعی » پدر شهید احمدی روشن: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند ترسو و خائن به شهدا هستند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” رحیم احمدی روشن در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار “بوتیانیوز” در کرمان مطالب ذیل را عنوان نمود

احمدی روشن اظهار داشت: فرزند شهید احمدی روشن ذهن و هوش بالای دارد و مثل پدرش هوشمند و با ذکاوت است و امیدوارم آینده ای مانند پدر شهیدش داشته باشد و امیدوارم جای پدرش را بگیرد و چراغ دل ما شود.
وی افزود: آن خصوصیاتی که باعث شهادت آقا مصطفی شد، احترام وافر به پدر و مادر بود و هرگاه پدر و مادری در حق فرزندشان دعا کنند حتما به آرزوی خود خواهد رسید و هر وقت به مردم خدمت کنیم خداوند جواب خدمت ما را خواهد داد و آن هنگام که پیرو ولایت باشیم خداوند اجرمان را بدون مزد نخواهد گذاشت و با این خصوصیات بنده خوبی برای خدا خواهیم بود.
پدر شهید احمدی روشن گفت: خداوند می فرماید “بندگان خود را با ترس امتحان می کنم” و خداوند به گنجایش بندگانش نگاه می کند و کسانی که در مورد مذاکره با امریکا صحبت می کنند مورد امتحان خداوند قرار گرفته اند و قطعا از این امتحان سربلند بیرون نخواهند آمد.
وی تصریح کرد: زیر سلطه امریکا و استکبار رفتن سرافکندگی و مردودی را از نظر ملت و خداوند در بر دارد و هرگز نباید مرعوب دشمنان شویم.
احمدی روشن خاطرنشان کرد: دشمن نسبت به اوایل انقلاب جایگاهی ندارد و به دریوزگی افتاده است.
وی اذعان داشت: متاسفانه هنوز بعضی خواص ما بیدار نشدند و نمی پذیرند که ملت ما سربلند شده است و این اشتباه خیلی بزرگی است.
احمدی روشن تاکید کرد: با وجود این مجاهدت هایی که شهدا انجام داده اند اگر پایان کار مذاکره باشد قطعا شهدا هیچ زحمتی برای انقلاب نمی کشیدند و آن ها شهید شدند تا زیر بار مستکبران نرویم.
وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید احمدی روشن گفت: رهبری فرمودند” شهادت این جوان مانند تیری در قلب ما نشست” و این موضع گیری ایشان برای ما خیلی عجیب بود و همچنین فرمودند “مصطفی ما” که برای ما مسلم شد مصطفی محدود به ما نیست و متعلق به همه ملت های آزاده دنیا است.
احمدی روشن خاطرنشان کرد: زمانی که مبارزان جنبش وال استریت عکس مصطفی را در دست می گیرند، نشان دهنده جهانی بودن تفکر و شخصیت مصطفی است.
احمدی روشن اظهار داشت: در زمان اصلاحات یک روز مصطفی را به شدت ناراحت دیدم و از او علتش را پرسیدم و او تعلیق برنامه های هسته ای را از سوی دولت دلیل غمگینی اش اعلام کرد و به شدت با این طرح مخالف بود.

برچسب ها:
شهید احمدی روشن، مذاکره با آمریکا ،دانشگاه ،دانشجو ،ترور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان