حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی درجمع عزادارن فاطمی: در وادی سیاست، دفاع از ولایت عبادت است/ بی تقوایی در سیاست چیست؟

  • شناسه خبر: 3330
حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی درجمع عزادارن فاطمی: در وادی سیاست، دفاع از ولایت عبادت است/ بی تقوایی در سیاست چیست؟

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی با تاکید بر این که در برابر بزرگترین تهمت ها هم نباید از کوره خارج شد، گفت: در عرصه مسائل سیاسی هم کسانی که بی تقوا می باشند در برابر بی احترامی ها شروع به خارج شدن از مرز صحیح اسلامی می شوند. طبق آیات قرآن مکر زشت بر […]

خانه » فرهنگی مذهبی » حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی درجمع عزادارن فاطمی: در وادی سیاست، دفاع از ولایت عبادت است/ بی تقوایی در سیاست چیست؟
حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی با تاکید بر این که در برابر بزرگترین تهمت ها هم نباید از کوره خارج شد، گفت: در عرصه مسائل سیاسی هم کسانی که بی تقوا می باشند در برابر بی احترامی ها شروع به خارج شدن از مرز صحیح اسلامی می شوند. طبق آیات قرآن مکر زشت بر نمی گردد، مگر به خود طرف مکرکننده و عاقبت برای اهل ایمان و تقوا است. اهل تقوا در وضعیت و شرایط مختلف به وظیفه شان در زندگی عمل کرده و رضای خداوند را در تمام کارهایشان لحاظ می کنند.
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در فاطمیه اول به مدت سه شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقا مرتضی تهرانی (دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی) از سوی هیئت فاطمیون قم برگزار گردید .

بنا بر خبر فاطمیون، حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی در مراسم شب سوم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با بیان این که هر چه انسان بندگی کند، ارزشش بالاتر می رود، اظهار داشت: خودتان را دست کم نگیرد، چون انسان هستیم و از تمام مخلوقات خداوند برتر می باشیم.

وی با بیان این که گاهی درمان در حد محال می باشد، خاطرنشان کرد: در عرصه زندگی اجتماعی گاهی باید خداوند نسل دیگری را به جای نسل حاضر جایگزین نماید و درمان دیگر فایده ای نخواهد داشت.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خارج نشدن از خط صحیح اسلام را یکی از مهمترین نکات پیشگیری دانست و تصریح کرد: اگر طرف مقابل شما خط صحیح اسلامی را رد کرده و به شما بی احترامی کرد، شما نباید از این مسیر خارج شوید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در برابر بزرگترین تهمت ها هم نباید از کوره خارج شد، گفت: در عرصه مسائل سیاسی هم کسانی که بی تقوا می باشند در برابر بی احترامی ها شروع به خارج شدن از مرز صحیح اسلامی می شوند.

وی با اشاره به بیانات آیت الله مصباح یزدی در رابطه با بازگشت مکر، مکاران به خودشان خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن مکر زشت بر نمی گردد، مگر به خود طرف مکرکننده و عاقبت برای اهل ایمان و تقوا است.

آقاتهرانی یکی از ویژگی های اهل تقوا را صبر زیاد آنان دانست و تصریح کرد: اهل تقوا در وضعیت و شرایط مختلف به وظیفه شان در زندگی عمل کرده و رضای خداوند را در تمام کارهایشان لحاظ می کنند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)  با تاکید بر این که همه کارهای زندگی در صورتی که برای خداوند انجام گیرد، می تواند عبادت باشد، گفت: در وادی سیاست دفاع از اسلام و مقام ولایت عبادت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای کارهای زندگیتان ارزش قائل شده و کارهایتان را کم بها جلوه ندهید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد در زمینه های مختلف گفت: همانطور که رزمندگان در جبهه های جنگ به خاطر خدا، محکم و استوار ایستادند و جهاد نمودند، امروز شما می توانید با استقامت و تلاش شبانه روزی ادامه دهنده جهاد در زمینه های مختلف باشید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان