ایران به سادگی از تصمیم خود در قطع صادرات نفت به اروپا برنمی‌گردد / وحدت اصولگرایان بیشتر است

  • شناسه خبر: 332
ایران به سادگی از تصمیم خود در قطع صادرات نفت به اروپا برنمی‌گردد / وحدت اصولگرایان بیشتر است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران در قطع صادرات نفت به اروپا از تصمیم خود به سادگی برنمی‌گردد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد، محسن رضایی شب گذشته در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش بصیرت ولایی و ایستادگی انقلابی در پاسخ به خبرنگار فارس‌ با اشاره به تحریم‌های نفتی غرب اظهار […]

خانه » سیاسی » ایران به سادگی از تصمیم خود در قطع صادرات نفت به اروپا برنمی‌گردد / وحدت اصولگرایان بیشتر است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران در قطع صادرات نفت به اروپا از تصمیم خود به سادگی برنمی‌گردد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد، محسن رضایی شب گذشته در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش بصیرت ولایی و ایستادگی انقلابی در پاسخ به خبرنگار فارس‌ با اشاره به تحریم‌های نفتی غرب اظهار داشت: تحریم‌های نفتی جدی است اما ایران قادر به عبور کردن و خنثی کردن این تحریم‌ها‌ست.

وی افزود: یکی از آسیب‌های بخش نفت ایران این است که تنها به ۴ یا ۵ کشور محدود نفت را به فروش می‌رساند در حالی که باید به بیش از ۳۰ ‌کشور دنیا نفت را صادره و در واحدهای کوچک‌تری تقسیم کنیم تا بدین صورت متقاضی‌ها را افزایش دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تهدیدهای اسرائیل نسبت به حمله به ایران افزود: اسرائیل در آرزوی حمله به ایران است ولی در عین حال ایران قادر به خنثی کردن این حمله‌ها‌ست و اگر زمانی اسرائیل دست به حمله بزند ایران توان دفاع از خود را دارد.

وی در ادامه با اشاره به مجلس آینده خاطر نشان کرد: رقابت اصولگرایان در حال حاضر رقابتی سالم است و وحدت آنها بیشتر شده و امیدواریم در دو هفته آینده نیز این رقابت‌ها ادامه و فضای سالم بر این رقابت‌ها نیز حاکم باشد.

رضایی با اشاره به چند لیست بودن اصولگرایان تصریح کرد: چند لیست بودن اصولگرایان در صورت رقابت سالم میان آنها منجر به شکست آنها نمی‌شود و با توجه به حضور کاندیداهای متعدد در مجلس آینده پیش‌بینی بنده از ترکیب مجلس نهم این است که مجلسی متنوع و متکثر داشته باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به حضور وزرای خارجی در وزارت امور خارجه نسبت به تصمیم ایران در قطع صادرات نفت به اروپا اظهار داشت: ایران بر تصمیم خود پابرجاست و به سادگی از تصمیم خود در قطع صادرات نفت به اروپا برنمی‌گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان