جلیلی: خون شهدای هسته ای پشتوانه بزرگ حقوق ملت ایران است

  • شناسه خبر: 3303
جلیلی: خون شهدای هسته ای پشتوانه بزرگ حقوق ملت ایران است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ظهر امروز (چهارشنبه) در نشستی خبری اعلام کرد: کشورهای ۱+۵ نیاز به زمان داشتند تا آمادگی لازم را برای گفت‌و‌گوها پیدا کنند. وی افزود: در پایان گفت‌و‌گوهای استانبول در پاسخ به پرسشی که زمان بعد گفت‌و‌گوها چه […]

خانه » سیاسی » جلیلی: خون شهدای هسته ای پشتوانه بزرگ حقوق ملت ایران است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ظهر امروز (چهارشنبه) در نشستی خبری اعلام کرد: کشورهای ۱+۵ نیاز به زمان داشتند تا آمادگی لازم را برای گفت‌و‌گوها پیدا کنند.
وی افزود: در پایان گفت‌و‌گوهای استانبول در پاسخ به پرسشی که زمان بعد گفت‌و‌گوها چه وقت است، از سوی ایران گفته شد هم اکنون این مذاکرات می‌تواند ادامه داشته باشد.
جلیلی با اعلام اینکه خوشبختانه ظرف یک سال گذشته به ظرفیت‌ها، پیشرفت‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است، تأکید کرد: روند بیداری اسلامی در منطقه، انسجام بیشتر و همبستگی ملی که در انتخابات بروز کرد، پیشرفت‌های علمی و فنی در عرصه‌های مختلف به ویژه تولید صفحات سوخت ظرفیت‌هایی ایجاد کرده که لازم است ایران بیش از گذشته بتواند با اقتدار از حقوق خود دفاع کند.
جلیلی افزود: اقتداری که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد متکی به اراده مردم و همبستگی ملی و ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور و به ویژه دانشمندان شهید هسته‌ای است که پشتوانه بزرگ قدرت کشور و حقوق هسته‌ای ملت ایران هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی این ظرفیت‌ها و فرصت‌های ایجاد شده را یک فرصت بزرگ برای همکاری‌ها دانست و تصریح کرد: تجربه ۳۳ ساله نشان داده است زبان تهدید و راهبرد فشار علیه ملت ایران هیچگاه نتیجه نداشته، بلکه چنین رفتاری موجب جدیت بیشتر ملت ما می‌شود و آنچه می‌تواند در مناسبات با ایران موفق باشد راهبرد گفت‌و‌گو و همکاری است.
وی ضمن اعلام آمادگی ایران برای گفت‌و‌گوهای موفق و رو به جلو برای همکاری‌های بیشتر ابراز امیدواری کرد طرف مقابل نیز با همین رویکرد وارد مذاکرات شوند تا این دور از گفت‌و‌گوها نتایجی داشته باشد که اعتماد ملت ایران را جلب کند.
جلیلی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان ایران با ابتکارهای جدید در مذاکرات شرکت خواهند کرد و امیدواریم کشورهای ۱+۵ نیز با رویکردهای سازنده وارد گفت‌و‌گو شوند.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان