این حکم انضباطی خنده دار است/ هم تشویق شدیم هم تنبیه!

  • شناسه خبر: 3237
این حکم انضباطی خنده دار است/ هم تشویق شدیم هم تنبیه!

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی اعلام رأی کمیته انضباطی گفت: من به هیچ عنوان این حکم را قبول ندارم و از تمام توانم برای گرفتن حق پرسپولیس استفاده می کنم زیرا به نظر من دست هایی پشت پرده است که مانع پیشرفت پرسپولیس می شود. محمد رویانیان : […]

خانه » ورزشی » این حکم انضباطی خنده دار است/ هم تشویق شدیم هم تنبیه!

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی اعلام رأی کمیته انضباطی گفت: من به هیچ عنوان این حکم را قبول ندارم و از تمام توانم برای گرفتن حق پرسپولیس استفاده می کنم زیرا به نظر من دست هایی پشت پرده است که مانع پیشرفت پرسپولیس می شود.

محمد رویانیان : این حکم کمیته انضباطی خنده دار است زیرا ما هم تشویق شدیم و هم ما را تنبیه کردند. به طور حتم با خواندن این حکم همه متوجه می شوند که دست هایی در کار است تا پر طرفدار ترین تیم آسیا به زمین بخورد و نتواند به اهداف خود در لیگ دست یابد.
وی تصریح کرد: اگر دچار اشتباه شدیم تشویق برای چه است؟ اما اگر کار مفیدی انجام دادیم تنیبه یعنی چه؟
رویانیان افزود: تحت هیچ شرایطی این حکم را قبول نداریم و به طور قطع به این حکم اعتراض می کنیم و به طور حتم از تمام توانم برای جلوگیری از ضایع شدن حق پرسپولیس استفاده خواهم کرد و اگر لازم باشد به فیفا و afc نیز اعتراض خود را اعلام می کنم.

برچسب ها:
این حکم انضباطی خنده دار است/ هم تشویق شدیم هم تنبیه!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان