فیلم کوتاه “اتوبوس کرمان” در رفسنجان کلید خورد.

  • شناسه خبر: 3182
فیلم کوتاه “اتوبوس کرمان” در رفسنجان کلید خورد.

 «خانه خشتی»: “اتوبوس کرمان” به کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان رفسنجان و رضا فهیمی وارد مرحله تولید شده است، و به گفته کارگردان، تصویربرداری تا چند روز آینده به پایان می رسد. به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، رضا فهیمی کارگردان “اتوبوس کرمان”، در رابطه با فیلمنامه گفت: ایده فیلم در بهار سال ۹۰ […]

خانه » رفسنجان » فیلم کوتاه “اتوبوس کرمان” در رفسنجان کلید خورد.

 «خانه خشتی»: “اتوبوس کرمان” به کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان رفسنجان و رضا فهیمی وارد مرحله تولید شده است، و به گفته کارگردان، تصویربرداری تا چند روز آینده به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، رضا فهیمی کارگردان “اتوبوس کرمان”، در رابطه با فیلمنامه گفت: ایده فیلم در بهار سال ۹۰ به ذهنم رسید, پس از آن نوشتن فیلمنامه آغاز شد و با رایزنی های صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کار شروع شد و مرحله ی پیش تولید آن اسفند سال گذشته به اتمام رسید.

وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون در مرحله تولید قرار داریم و پیش بینی می شود تا ۲۵ فروردین تصویربرداری از کلیه صحنه های فیلم که همگی در شهرستان رفسنجان انجام می شود، به پایان برسد.

فهیمی افزود: کلیه عوامل فیلم از میان اعضای انجمن سینمای جوانان انتخاب شده اند و تدوین آن در تهران انجام می شود.

کارگردان “اتوبوس کرمان” با اشاره به داستان فیلم که مضمونی طنزآمیز دارد و با ترس و وحشت همراه است، اظهار داشت: فیلم قصه مسافرانی را روایت می کند که به طور ناخودآگاه وارد اتوبوسی شده اند و هیچ یک علت حضورشان در اتوبوس را نمی دانند و همین موضوع کشمکش زیادی میان آن ها به وجود آورده است.

لازم به ذکر است که رضا فهیمی از فیلمسازان جوان رفسنجانی از سال ۸۶ فعالیت فیلمسازی خود را آغاز کرده است و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارگردانی سینما در دانشگاه هنر سوره تهران می باشد و تاکنون هفت فیلم کوتاه در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که در جشنواره های مختلف حضور یافته اند.

خبرنگار:شریفی

برچسب ها:
فیلم کوتاه "اتوبوس کرمان" در رفسنجان کلید خورد. فیلم،اتوبس کرمان،رفسنجان،خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان