سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعلام کرد پیروزی بر صنعت ساری ضامن بقای مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 3121
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعلام کرد پیروزی بر صنعت ساری ضامن بقای مس رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی» سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار حساس هفته ۲۴ لیگ دسته اول برابر صنعت ساری نقش تعیین کننده‌ای در بقای مس در لیگ دسته اول کشور دارد. اکبر زبردست  با اشاره به شکست اخیر تیمش و بحرانی‌تر شدن شرایط این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: بازیکنان […]

خانه » رفسنجان » سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعلام کرد پیروزی بر صنعت ساری ضامن بقای مس رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی» سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار حساس هفته ۲۴ لیگ دسته اول برابر صنعت ساری نقش تعیین کننده‌ای در بقای مس در لیگ دسته اول کشور دارد.

اکبر زبردست  با اشاره به شکست اخیر تیمش و بحرانی‌تر شدن شرایط این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند و در نهایت مس در برابر حریف خود شکست را پذیرا شد.

زبردست با بیان اینکه این تیم را از ابتدای فصل نبسته است و پس از هفته هفتم هدایت مس رفسنجان را عهده‌دار شده است، افزود: مس تا پایان هفته هفتم تنها یک امتیاز از حداکثر امتیازات به دست آورده بود، اما پس از این و تا پایان هفته ۲۳ این تیم با هدایت وی ۱۶ امتیاز کسب کرده است.

زبردست در پاسخ به سئوالی مبنی بر عوامل و یا دلایل افت تیم‌های حمایت شده از سوی شرکت مس در مسابقات مختلف فوتبال کشور گفت: در این زمینه اظهار نظری ندارم، زیرا تیم در شرایط کنونی به آرامش نیاز دارد، اما در پایان مسابقات اظهار نظر مفصلی می‌کنم.

وی در زمینه دیدار هفته ۲۴ تیمش در برابر صنعت ساری گفت: این بازی حساس در شهرستان ساری برگزار می‌شود و کسب نتیجه از این مسابقه تا ۹۰ درصد بقای مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تضمین می‌کند و امیدوارم همه شرایط در این بازی به نفع مس رفسنجان رقم بخورد.

برچسب ها:
خانه خشتی فوتبال،صنعت مس،رفسنجان،لیگ ازادگان،سر مربیف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان