فرمانده اسرائیلی: اشتباه کردیم، اسد به این زودی ساقط نمی‌شود

  • شناسه خبر: 3107
فرمانده اسرائیلی: اشتباه کردیم، اسد به این زودی ساقط نمی‌شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس: فرمانده جبهه شمالی در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در ارزیابی خود ازسوریه اشتباه کرد و رئیس جمهوری سوریه به این زودی ساقط نمی‌شود. اندکی پس از آنکه شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سرنگونی نظام سوریه ضربه‌ای کشنده به حزب‌الله است، ژنرال یائیر گولان […]

خانه » سیاسی » فرمانده اسرائیلی: اشتباه کردیم، اسد به این زودی ساقط نمی‌شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس: فرمانده جبهه شمالی در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در ارزیابی خود ازسوریه اشتباه کرد و رئیس جمهوری سوریه به این زودی ساقط نمی‌شود.
اندکی پس از آنکه شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سرنگونی نظام سوریه ضربه‌ای کشنده به حزب‌الله است، ژنرال یائیر گولان اعلام کرد که این رژیم در ارزیابی خود اشتباه کرده است و بشار اسد به این زودی ساقط نمی‌شود.

این سخن نشان از هماهنگی و برنامه پشت‌پرده جبهه غربی عربی با رژیم صهیونیستی برای توطئه علیه سوریه دارد.گولان در گفت‌وگو با روزنامه «اسرائیل امروز»، گفت که ارزیابی او این بوده است که بشار اسد تا سال ۲۰۱۲ در کاخ ریاست جمهوری خود می‌ماند اما این کار زمان بیشتری می‌خواهد.

یوآو لیمور خبرنگار اسرائیلی که پیش از این خبرنگار اسرائیل امروز بود و امروز در تلویزیون اسرائیل فعالیت می‌کند، در این خصوص اعلام کرد که اسرائیلی‌ها نمی‌دانند که آرامش در جبهه شمالی چقدر فریبنده است و خطر درگیری در آن زیاد است.

وی اعلام کرد که انتقال سلاح‌های راهبردی از سوریه به حزب‌الله یا وقوع عملیاتی بزرگ جنگی بزرگ به راه می‌اندازد.ژنرال گولان به اسرائیل امروز گفت که اسد به این زودی سقوط نمی‌کند. وضعیت در سوریه به ماه‌های طولانی نیاز دارد. در اکتبر سال گذشته کفتیم که این امر [سقوط سوریه] یک سال تا یک سال و نیم زمان می‌خواهد اما فکر می‌کنم ما در ارزیابی خود اشتباه کردیم. این امر زمانی طولانی‌تر نیاز دارد.

فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی افزود: اسد در سال ۲۰۱۳ خواهد بود. اما کنترل ناآرامی‌ها برای او دشوار خواهد بود. این ناآرامی‌ها شدیدتر از آن است که پدرش [حافظ اسد] در دهه هفتاد و هشتاد با آن روبه‌رو شد.

وی اذعان کرد که سران سوریه در پیرامون اسد «همانطور مانده‌اند. ولی باید اشاره کنیم که این فرماندهان پیر می‌شوند… درست است که کادری بسیار مجرب هستند اما در این تردید هست که انرژی رهبری و عبور از این چالش را داشته باشند.

برچسب ها:
فرمانده اسرائیلی: اشتباه کردیم، اسد به این زودی ساقط نمی‌شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان