نماینده منتخب رفسنجان در مجلس نهم: تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست

  • شناسه خبر: 3058
نماینده منتخب رفسنجان در مجلس نهم: تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست

به گزارش «خانه خشتی» نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس نهم گفت: تصویب قوانین راه‌گشا، همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم در بحث سلامت و بهداشت و ارتقای آن تأثیر زیادی دارد. حسین آذین صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در رفسنجان با اشاره به درک خوب سلامتی در دوران نوجوانی، جوانی […]

خانه » رفسنجان » نماینده منتخب رفسنجان در مجلس نهم: تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست

به گزارش «خانه خشتی» نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس نهم گفت: تصویب قوانین راه‌گشا، همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم در بحث سلامت و بهداشت و ارتقای آن تأثیر زیادی دارد.
حسین آذین صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در رفسنجان با اشاره به درک خوب سلامتی در دوران نوجوانی، جوانی و میان‌سالی اظهار داشت: اگر این امر به خوبی میسر شود در دوران سالمندی می‌توانیم، زندگی سالمی داشته باشیم و آن دوران را با سلامتی طی کنیم.

وی افزود: در حیطه کار نمایندگی کمیته‌های مشاوره‌ای تشکیل داده‌ایم و یکی از آنها کمیته دانشگاهیان و فرهنگیان است که مشارکت فعال دانش‌آموزان نیز در این راستا می‌تواند کمک به سزایی در بحث پیشنهادات در مجلس داشته باشد.

آذین بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ارتقای شاخص‌های بهداشتی امید به زندگی از ۵۵ سال به ۷۲ سال در خانم‌ها و ۷۱ سال در آقایان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد از امر سلامت در مجلس را متولیان وزارت بهداشت در اختیار دارند و مابقی کمک و مشارکت‌های بین بخشی را می‌طلبد که با این همکاری‌ها و مشارکت‌ها سطح ارتقای سلامت باید بالا برود.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین راه‌گشا در کنار مشارکت مردم را مؤثر دانست و گفت: در هرکاری موفقیت با مشارکت به وجود می‌آید.

برچسب ها:
نماینده منتخب، رفسنجان ،در مجلس نهم،: تصویب قوانین و مشارکت مردم در امر سلامت ضروریست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان