توهین بی شرمانه میهمان ویژه بی بی سی به امامان شیعیان + تصویر

  • شناسه خبر: 2954
توهین بی شرمانه میهمان ویژه بی بی سی به امامان شیعیان + تصویر

بی بی سی فارسی در یک اقدام موهن بار دیگر با دعوت از یک مهمان معلوم الحال شرایط را برای توهین این شخص به امامان شیعه فراهم کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، “نیک آهنگ کوثر” مدیرمسئول سایت “خودنویس” که در ایام عید در برنامه های نوروزی “بی بی سی فارسی” بیشتر […]

خانه » سیاسی » توهین بی شرمانه میهمان ویژه بی بی سی به امامان شیعیان + تصویر

بی بی سی فارسی در یک اقدام موهن بار دیگر با دعوت از یک مهمان معلوم الحال شرایط را برای توهین این شخص به امامان شیعه فراهم کرد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، “نیک آهنگ کوثر” مدیرمسئول سایت “خودنویس” که در ایام عید در برنامه های نوروزی “بی بی سی فارسی” بیشتر دیده می شد تا بلکه برای خود اعتباری بخرد، با صدور مجوز انتشار یک کاریکاتور موهن از یکی از امامان شیعیان در مطلبی شیطانی با نویسندگی فردی به نام علی رضا رضایی از ضد انقلاب های مرتد خارج نشین ، موجبات جریحه دار شدن احساسات شیعیان و خشم شان را فراهم کرد.

این مطلب به ظاهر سیاسی که در خصوص روزنامه کیهان نگاشته شده ، با هدف تخریب اعتقادات مسلمانان شیعه و محک زدن میزان حساسیت شان به رهبران دینی دین اسلام شکل گرفته است .
پروژه خطرناکی که مدتهاست دشمنان اسلام برای تخریب اعتقادات مردم ایران کلید زده اند و تنها به روسیاهی و تباهی خودشان منتهی شده است.بجاست این بی حرمتی و بی حیایی با پاسخی در شأن این زباله های تفکر مادی گرایی روبرو شود.

برچسب ها:
بی بی سی،امامان شیعه، توهین توهین بی شرمانه میهمان ویژه بی بی سی به امامان شیعیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان