قطع کردن شبکه “پرس تی وی” نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است

  • شناسه خبر: 2922
قطع کردن شبکه “پرس تی وی” نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است

رئیس کمیته دفاعی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “بوتیانیوز”: قطع کردن شبکه “پرس تی وی” نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” سردار غلامرضا کرمی نماینده مردم کرمان و راور بعد از ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار “بوتیانیوز” اظهار داشت: […]

خانه » سیاسی » قطع کردن شبکه “پرس تی وی” نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است

رئیس کمیته دفاعی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “بوتیانیوز”: قطع کردن شبکه “پرس تی وی” نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است.


به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” سردار غلامرضا کرمی نماینده مردم کرمان و راور بعد از ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار “بوتیانیوز” اظهار داشت: اقدام اخیر دو کشور انگلستان و آلمان مبنی بر قطع شبکه ایرانی “پرس تی وی” نشان دهنده عدم تحمل اقدام راستین سیستم تبلیغی ما توسط دولت های غربی است.
کرمی افزود: کشورهای غربی از طریق شبکه های ماهواره ای به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی و همچنین از طریف رادیو و تلویزیون های گوناگون به تبلیغ علیه ایران می پردازند.
وی تصریح کرد: شبکه “پرس تی وی”، شبکه ای است که حقایق جهان را به نمایش گذاشته و اخباری را در جهت روشنگری افکار ملت ها به نمایش می گذارد و کشورهای سرمایه دار نمی توانند آن را تحمل کنند و مانع انتشار واقعیت های جهان می شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطع کردن این شبکه این گونه نیست که هیچ راهی برای دیدن و شنیدن حقایق جهان وجود نداشته باشد و مردم آزاده خواه دنیا می توانند از طریق فضای مجازی در جریان اخبار دنیا قرار بگیرند.
کرمی اذعان داشت: این اقدام نشان دهنده عصبانیت کشورهای غربی است که ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند و با این ادعا ها نیز حکومت می کنند، در حالیکه کمترین اطلاع رسانی به وسیله شبکه ای با اعتبار ایرانی را نمی توانند بر بتابند.

برچسب ها:
سردار کرمی ،پرس تی وی ،غرب، شبکه، ماهواره، ایران،آزادی بیان، دموکراسی قطع کردن شبکه "پرس تی وی" نشانه عصبانیت غرب از آزادی خواهی ایران است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان