مجری شبکه پرس تی وی که در انتخابات میان دوره ای پارلمان انگلیس به پیروزی رسید.

  • شناسه خبر: 2906
مجری شبکه پرس تی وی که در انتخابات میان دوره ای پارلمان انگلیس به پیروزی رسید.

‎باوجود اقدام دولت انگلیس در حذف شبکه پرس تی‌وی از ماهواره اسکای و محروم کردن بینندگان از مشاهده آن، یکی از مجریان این شبکه، کرسی پارلمانی را در برادفورد غربی از آن خود کرده است. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز”: آفکام، اوایل سال جاری میلادی مجوز پخش شبکه پرس تی‌وی در انگلیس را لغو […]

خانه » سیاسی » مجری شبکه پرس تی وی که در انتخابات میان دوره ای پارلمان انگلیس به پیروزی رسید.

‎باوجود اقدام دولت انگلیس در حذف شبکه پرس تی‌وی از ماهواره اسکای و محروم کردن بینندگان از مشاهده آن، یکی از مجریان این شبکه، کرسی پارلمانی را در برادفورد غربی از آن خود کرده است.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز”: آفکام، اوایل سال جاری میلادی مجوز پخش شبکه پرس تی‌وی در انگلیس را لغو و نهایتا در اقدامی سوال برانگیز بدون ارائه پاسخی معتبر به نامه‌های مدیر این شبکه، پرس تی‌وی را از سرویس پخش اسکای حذف کرد.با توجه به این‌که وزیر انگلیس اختیار عزل و نصب رئیس آفکام را دارد و حتی می‌تواند کل این مجموعه را منحل کند، محمد سرافراز، مدیر شبکه پرس تی‌وی، در آخرین نامه خود به آفکام در ماه ژانویه، استقلال این سازمان نظارتی انگلیس را به چالش کشید.سرافراز همچنین به “تناقض‌ آشکار” در شیوه برخورد آفکام با پرس تی‌وی اشاره کرد و گفت: “آفکام جواز پخش را لغو می‌کند؛ چرا که تشخیص داده شرکت پرس تی وی در لندن کنترلی بر پخش شبکه ندارد. با این حال، همزمان، آفکام شرکت پرس تی وی در لندن را به جریمه‌ی نقدی محکوم می‌کند به خاطر پخش جمله‌ای که خودِ آفکام می‌گوید کنترلی روی آن نداشته است! شما چه پاسخی برای این عملکرد تناقض‌آمیز خود دارید؟”

مدیر شبکه پرس تی‌وی در پایان گفت: “هرگونه کوششی برای پنهان کردن حقیقت از مردم انگلستان تلاشی باطل است، و آنان که بخواهند صدای متفاوت ما را بشنوند؛ علیرغم کوشش‌های شما، راهی برای آن پیدا خواهند کرد.”

آفکام به آخرین نامه مدیر پرس تی‌وی، پاسخی نداد زیرا نمی‌توانست در مورد رفتار تبعیض آمیز و تناقض آمیز خود توضیحی ارائه دهد.اما با این همه، جورج گالووی در انتخابات میان دوره‌ای بردافورد غربی که حوزه انتخاباتی اصلی وی به شمار نمی‌آمد، پیروزی چشمگیری به دست آورده است. وی ۱۸ هزار رای از آن خود کرده که حدود ۱۰ هزار رای بیش از نماینده ناکام حزب کارگر بوده است.

ا برخی از هواداران گالووی که مهمترین عنصر پیروزی وی در انتخابات هستند، با پرس تی‌وی تماس گرفته و ابراز امیدواری کرده‌اند که کن لوینگستن، کاندیدای انتخابات شهرداری لندن نیز در این انتخابات پیروز شود. لوینگستن اخیرا از سوی رسانه‌های انگلیسی به خاطر همکاری منظم با پرس تی‌وی مورد انتقاد قرار داشت.

گروهی نیز پیشنهاد کرده‌اند که لارن بوث دیگر مجری شبکه پرس تی‌وی نیز باید برای حضور در انتخابات پارلمانی تشویق و به عنوان اولین زن مسلمان محجبه، وارد نهاد قانون‌گذاری انگلیس شود.

برچسب ها:
مجری شبکه پرس تی وی که در انتخابات میان دوره ای پارلمان انگلیس به پیروزی رسید.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان