آلمان به طور غیرقانونی پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد

  • شناسه خبر: 2899
آلمان به طور غیرقانونی پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد

اداره رسانه‌های مونیخ (بی‌ال‌ام) (BLM) تحت فشار دولت آلمان، طی تصمیمی غیرقانونی شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌وی را از روز سه شنبه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت آلمان از ماهواره سس آسترا قطع می‌کند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” : استفن گوبل، معاون رئیس سرویس ماهواره‌های سس، با ارسال پیام الکترونیکی به […]

خانه » سیاسی » آلمان به طور غیرقانونی پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد

اداره رسانه‌های مونیخ (بی‌ال‌ام) (BLM) تحت فشار دولت آلمان، طی تصمیمی غیرقانونی شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌وی را از روز سه شنبه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت آلمان از ماهواره سس آسترا قطع می‌کند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیانیوز” : استفن گوبل، معاون رئیس سرویس ماهواره‌های سس، با ارسال پیام الکترونیکی به مقامات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد اداره رسانه‌های مونیخ (بی‌ال‌ام) خواستار حذف فوری شبکه پرس تی‌وی از این ماهواره شده است.

این سازمان ادعا کرده است شبکه انگلیسی زبان ایران جواز پخش در اروپا را ندارد.گوبل گفت: “اداره رسانه‌های مونیخ یک درخواست رسمی برای ما فرستاده است تا فورا خدمات شبکه ذکر شده (پرس تی‌وی) را قطع کنیم.”

گوبل ضمن ابراز تاسف از این تصمیم افزود شرکت وی “دیگر نمی‌تواند سیگنال‌های پرس تی‌وی را پخش کند و بدون اطلاع ثانوی خدماتش را قطع می کند.”این اقدام آشکارا بخشی از یک توطئه هدایت شده غرب برای خاموش کردن صدای شبکه انگلیسی‌زبان ایرانی است.

برچسب ها:
آلمان به طور غیرقانونی پرس تی‌وی را از ماهواره سس آسترا حذف کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان