در پاسخ به شایعات؛ نجار: استاندار کرمان باقی می‌مانم

  • شناسه خبر: 2885
در پاسخ به شایعات؛ نجار: استاندار کرمان باقی می‌مانم

اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: با توجه به سال‌های پایانی دولت دهم بعضی شایعه‌ها قوت می‌گیرد و رفتن من از کرمان نیز از این دست شایعه‌هاست. وی شایعه‌سازان را “مریض”،‌”باج‌گیر”، “کر” و “کور” خواند و تصریح کرد: شایعه‌سازان فکر می‌کنند که نان و آبشان در این شایعه‌پراکنی‌هاست. استاندار کرمان […]

خانه » آخرین اخبار » در پاسخ به شایعات؛ نجار: استاندار کرمان باقی می‌مانم

اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: با توجه به سال‌های پایانی دولت دهم بعضی شایعه‌ها قوت می‌گیرد و رفتن من از کرمان نیز از این دست شایعه‌هاست.

وی شایعه‌سازان را “مریض”،‌”باج‌گیر”، “کر” و “کور” خواند و تصریح کرد: شایعه‌سازان فکر می‌کنند که نان و آبشان در این شایعه‌پراکنی‌هاست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تا پایان دولت دهم مدیران، فرمانداران و بخشداران در این خطه جابه‌جا نمی‌شوند، عنوان کرد: فقط در صورتی که خود مدیران درخواست جابه‌جایی داشته باشند، این امر محقق می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه کار برای رضای خدا، انسان را به اوج می‌رساند، بیان کرد: تمام فعالیت‌ها باید برای رضای خدا باشد و بیشترین خیر به مردم رسانده شود.

وی امینت را اولویت کاری در استان کرمان برشمرد و با بیان اینکه ۹۰ درصد ناامنی‌ها در جنوب استان کرمان است، این پرسش را مطرح کرد که چرا افرادی که تحلیل‌های آبکی و دیمی درباره منطقه جنوب دارند به این مسائل و مشکلات نمی‌پردازند.

نجار با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان صورت گرفته در جنوب استان کرمان از جمله پروژه بنیاد برکت و اکتشاف معدن ۴۰۰ میلیون تنی در عنبرآباد اذعان کرد: شایعه‌سازان کر و کور هستند که سرمایه‌گذاری‌ها در جنوب استان کرمان را نمی‌بینند.

وی خواستار پاسخ‌گویی مدیران به رسانه‌ها شد و گفت: بعضی از افراد در رسانه‌های خود، باج‌گیری از مدیران را محل کسب و کار و درآمد خود قرار داده‌اند و بعضی شایعه‌ها را در باره مدیران می‌نویسند تا از آنها باج بگیرند.

استاندار کرمان با اشاره به شایعات اخیر خطاب به شایعه‌پراکنان بیان کرد: مگر من با حکم آنها آمده‌ام که با حکم آنها هم بروم.

نجار گفت: مدیران باید پاسخگو باشند، اما باج ندهند، زیرا باج دادن نشانگر ترسیدن است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان