معدوم‌سازی ۳۵۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف در انار

  • شناسه خبر: 2880
معدوم‌سازی ۳۵۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف در انار

احمد رضایی‌نسب مسئول دامپزشکی انار  با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت اظهار داشت: شبکه دامپزشکی انار با توجه به شعار هفته سلامت با عنوان ” زندگی سالم، طول عمر بیشتر”، نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره را افزایش داده است.وی بیان داشت: در این هفته از قصابی‌ها، مرکز […]

خانه » آخرین اخبار » معدوم‌سازی ۳۵۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف در انار

احمد رضایی‌نسب مسئول دامپزشکی انار  با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت اظهار داشت: شبکه دامپزشکی انار با توجه به شعار هفته سلامت با عنوان ” زندگی سالم، طول عمر بیشتر”، نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره را افزایش داده است.وی بیان داشت: در این هفته از قصابی‌ها، مرکز عرضه مرغ و ماهی، مراکز عرضه شیر خام و فرآورده‌های وابسته، رستوران‌ها، کبابی‌ها،‌ فروشگاه‌ها و سایر مراکزی که به نوعی با فرآورده‌های دامی در ارتباط و در بهبود سلامت جامعه مؤثر هستند، بازرسی مستمر می‌شود.

رضایی‌نسب تصریح کرد: اکیپ‌های نظارت دامپزشکی به طور مستمر در حال بازرسی از مراکز مربوط در سطح شهرستان انار هستند و از هموطنان درخواست داریم تا در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به این شبکه اطلاع دهند.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار ابراز داشت: با انجام طرح ویژه تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز ۹۱ از مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، کبابی‌ها، خودروهای حمل و سردخانه‌های نگهداری این فرآورده‌ها و … مقدار ۳۵۶ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف کشف، ضبط و معدم شد.

وی بیان داشت: یک هزار و ۳۲ مورد بازدید بهداشتی از این مراکز طی این مدت توسط اکیپ‌های ثابت و سیار شبکه دامپزشکی شهرستان انار صورت گرفت.

رضایی‌نسب افزود: ۲۸۶ کیلوگرم از این فرآورده‌های غیرقابل مصرف از یک دستگاه خودرو فاقد گواهی بهداشتی و حمل در شرایط و دمای نامناسب پس از معرفی به مراجع قضائی، ضبط و معدوم شد.

وی تصریح کرد: طی مدت اجرای طرح تشدید نوروزی ۲۱ مورد بازدید از دام‌های کشتاری در کشتارگاه توسط بازرس بهداشتی مستقر در کشتارگاه دام این شهرستان انجام شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان