سردار وحیدی در گفت‌وگو با فارس: طرح سپر موشکی خلیج فارس حرکتی آمریکایی – اسرائیلی است

  • شناسه خبر: 2816
سردار وحیدی در گفت‌وگو با فارس: طرح سپر موشکی خلیج فارس حرکتی آمریکایی – اسرائیلی است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپر دفاع موشکی در خلیج فارس کاری آمریکایی- اسرائیلی است و به دوستان خود توصیه کردیم وارد این حوزه‌ها نشوند. سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص بحث استقرار سپر دفاع موشکی در خلیج فارس گفت: این نظام […]

خانه » سیاسی » سردار وحیدی در گفت‌وگو با فارس: طرح سپر موشکی خلیج فارس حرکتی آمریکایی – اسرائیلی است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپر دفاع موشکی در خلیج فارس کاری آمریکایی- اسرائیلی است و به دوستان خود توصیه کردیم وارد این حوزه‌ها نشوند.
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص بحث استقرار سپر دفاع موشکی در خلیج فارس گفت: این نظام سپر دفاع موشکی کار آمریکایی- اسرائیلی است و همه باید توجه داشته باشند هرکسی که در این حوزه وارد شود در واقع در نقشه آمریکا و اسرائیل عمل می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما از اول این کار را رد کردیم و آن را مغایر با امنیت منطقه دانستیم و به دوستان خود توصیه کردیم سعی کنند وارد این حوزه‌ها نشوند.

برخی منابع در روزهای اخیر با اشاره به دیدار هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا و ملک عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان، از پیشنهاد امریکا به عربستان برای ایجاد یک سپر موشکی در حاشیه جنوبی خلیج فارس جهت مقابله با خطر هسته‌ای ایران در برابر کشورهای عربی خبر داده بودند.

یک منبع آگاه در هیئت همراه با وزیر خارجه آمریکا نیز گفته بود که ایجاد این سپر موشکی و گفتگو برسر آن با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پایه و اساس سفر کلینتون به منطقه را تشکیل داده است.

وی در ادامه افزود: وزیر خارجه آمریکا قرار است، طرح ایجاد این سپر موشکی منطقه‌ای را در نشست شورای همکاری خلیج فارس که در آن حضور خواهد یافت، مطرح کند.

برچسب ها:
سردار وحیدی در گفت‌وگو با فارس: طرح سپر موشکی خلیج فارس حرکتی آمریکایی - اسرائیلی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان