انتقاد آیت الله صافی گلپایگانی از وضعیت حجاب در برخی فیلم های صدا و سیما

  • شناسه خبر: 280
انتقاد آیت الله صافی گلپایگانی از وضعیت حجاب در برخی فیلم های صدا و سیما

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، آموزه‌های الهی را موجب رشد و تعالی جوامع بشری دانست و گفت: تعلیمات اسلام به جامعه مصونیت و هویت می‌بخشد که یکی از مصادیق آن حجاب است. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از پایگاه خبر حجاب ،حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در جمع شماری […]

خانه » اجتماعی » انتقاد آیت الله صافی گلپایگانی از وضعیت حجاب در برخی فیلم های صدا و سیما

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، آموزه‌های الهی را موجب رشد و تعالی جوامع بشری دانست و گفت: تعلیمات اسلام به جامعه مصونیت و هویت می‌بخشد که یکی از مصادیق آن حجاب است.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از پایگاه خبر حجاب ،حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در جمع شماری از بانوان فعال در امر حجاب و عفاف جمعیت هلال احمر استان قم، خدمت به بندگان خدا را از بهترین اعمال دانست و افزود: تمام کسانی که با نیت درست و در مسیر تحقق سنت‌های الهی به محرومان خدمت می‌کنند مورد عنایت خداوند هستند.

این مرجع تقلید، با بیان اینکه عده‌ای در صدد انحراف جامعه بر می‌آیند خاطرنشان کرد: پیروی و اطاعت از دستورات خداوند در قرآن، سعادت دنیا و آخرت مردم را به همراه دارد.

حضرت‌ آیت‌الله صافی گلپایگانی، با بیان اینکه سقوط اخلاقی غرب در مسیری قرار گرفته است که نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند، اسلام را راه نجات جوامع بشری خواند و ابراز کرد: تعلیمات اسلام به جامعه مصونیت و هویت داده که یکی از مصادیق آن حجاب است.

این مرجع تقلید، با بیان اینکه بانوان سعی کنند تا در مسئله حجاب به الگویی برای مسلمانان تبدیل شوند، عنوان کرد: بانوان ما باید در این زمینه نمونه‌ باشند اما متاسفانه برخی در مراسم حج به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مورد اعتراض قرار می‌گیرند.

وی از عملکرد ضعیف صدا و سیما در زمینه احیا فرهنگ حجاب و عفاف انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز بی حجابی در فیلم‌ها فراوان است و عده‌ای نیز با وضعیت نامناسب در مراسم حضور پیدا می‌کنند و جایزه می گیرند.

حضرت‌ آیت‌الله صافی گلپایگانی، پوشش کامل را جهاد در راه خدا عنوان کرد، ابراز داشت: بانوانی که با حجاب کامل وارد صحنه‌های اجتماع می‌شود خود را متعبد به دستورات الهی می دانند و پوشش آنها موجب می‌شود که در هر گام حسنه‌ای برایشان نوشته شود.

این مرجع تقلید، با بیان اینکه هر کاری که با قصد قربت و تقرب به خدا انجام گیرد مورد رضایت پروردگا ر است، خاطرنشان کرد: خانه داری و تربیت فرزندان یکی از مهمترین کارهای بانوان است که موجب نزدیکی به خدا است و هیچ اقدامی به آن نمی‌رسد.

حضرت‌ آیت‌الله صافی گلپایگانی، در پایان تصریح کرد: مردم رژیم طاغوت را ساقط کردند تا دستورات و تعالیم الهی در جامعه حکمفرما شود و امروز نیز این قوانین و دستورات در همه ابعاد زندگی و جامعه باید قابل مشاهده باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان