مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان: ویزیت رایگان۲۵۸۶ مسافر در ایام تعطیلات نوروز

  • شناسه خبر: 2770
مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان: ویزیت رایگان۲۵۸۶ مسافر در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش «خانه خشتی» مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: ایستگاه سلامت این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۲ هزار و ۵۸۶ مسافر را ویزیت رایگان کرد. حسن امینی‌رنجبر  با اشاره به ایجاد دو پست چادر نوروزی در ایام سال نو اظهار داشت: این دو پست از هفت صبح تا هشت شب پذیرای مسافران نوروزی بود.وی […]

خانه » رفسنجان » مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان: ویزیت رایگان۲۵۸۶ مسافر در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش «خانه خشتی» مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: ایستگاه سلامت این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۲ هزار و ۵۸۶ مسافر را ویزیت رایگان کرد.

حسن امینی‌رنجبر  با اشاره به ایجاد دو پست چادر نوروزی در ایام سال نو اظهار داشت: این دو پست از هفت صبح تا هشت شب پذیرای مسافران نوروزی بود.وی افزود: در این مدت تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۷ نفر مراجعه کننده به این ست‌های نوروزی داشتیم و اقلامی شامل نقشه ایران، استان و شهرستان و همچنین مجله‌های مختلف به تعداد ۴۴ هزار و ۶۹۹ نسخه بین افراد مراجعه کننده توزیع شده است.

امینی‌رنجبر بیان داشت: در میدان خاتم‌الانبیاء رفسنجان خیمه نماز برپا بود و تعداد ۹۶۳ مسافر در این خیمه به اقامه نماز و استراحت پرداختند. وی با بیان اینکه ایستگاه سلامت این جمعیت نیز تعداد ۲ هزار و ۵۸۶ مسافر را ویزیت رایگان کرد ابراز داشت: از این تعداد مراجعه کننده نیز تست فشار خون انجام و در صورت نیاز به دارو به آنها ارائه شد.

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان به گشت سیار مستقر در میدان امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: ۹ مورد تصادف در این ایام را این گشت پوشش داد که از این تعداد تصادف ۱۲ مجروح و چهار فوتی داشتیم و تعداد مسافر مراجعه کننده به گشت سیار ۲۳۷ نفر بود و از خدمات اکسیژن درمانی و سایر خدمات این گشت استفاده کردند.

وی بیان کرد: پایگاه امداد کشکوئیه نیز فعالیت‌های زیادی در این ایام داشته و خدمات حضور درمانی و ارائه دارو در این پایگاه به تعداد ۲۳۷ مسافر انجام شد و هشت مورد تصادف با تعداد ۱۰ مجروح نیز در این پایگاه پوشش داده شده است.

امینی‌رنجبر از اسکان اضطراری تعداد ۲۴۶ مسافر در پایگاه کشکوئیه خبر داد و ابراز داشت: داروخانه هلال‌احمر که داروهای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج را ارائه می‌دهد در ایام نوروز فعال بوده و به بیماران خدمت‌رسانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در آستانه سال نو تعداد ۵۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و قند بین نیازمندان شهرستان و تعداد ۶۰ بسته غذایی نیز در روستای خنامان توزیع کرده است.

برچسب ها:
ویزیت رایگان 2500 مسافر در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان