مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان : بهره‌برداری از ۳ خانه عالم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 2764
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان : بهره‌برداری از ۳ خانه عالم در رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی»:مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان : در آستانه سال نو ۹۰ میلیون ریال کمک مالی به ۲۰ مسجد شهرستان انجام و خانه‌های عالم ۳ روستا بهره‌برداری شدند. حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه (س) و اقامه عزا برای آن حضرت اظهار داشت: ایام فاطمیه بر […]

خانه » رفسنجان » مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان : بهره‌برداری از ۳ خانه عالم در رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی»:مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان : در آستانه سال نو ۹۰ میلیون ریال کمک مالی به ۲۰ مسجد شهرستان انجام و خانه‌های عالم ۳ روستا بهره‌برداری شدند.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه (س) و اقامه عزا برای آن حضرت اظهار داشت: ایام فاطمیه بر دو قسم ۷۵ و ۹۵ روزه است و عمده روایات آن را در فاطمیه دوم اعلام کرده‌اند.

وی افزود: برنامه‌های عمومی و عزاداری‌ها در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌ها برگزار می‌شود و اداره تبلیغات اسلامی آمادگی اعزام روحانیان طرح هجرت و بومی را به محافل عزا دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی به ویژه هیئت‌هایی که با نام مبارک حضرت فاطمه (س) مزین هستند، بیشترین مسئولیت را بر خود می‌بینند و در این ایام چراغ عزاداری‌ها را روشن نگه می‌دارند.

وی از برنامه‌های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی در ایام نوروز و آستانه سال جدید به چاپ ویژه‌نامه‌ای با همکاری یکی از نشریه‌های محلی شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: این ویژه‌نامه بین مسافران نوروزی توزیع شد.

حسینی عنوان کرد: در آستانه سال نو ۹۰ میلیون ریال کمک مالی به ۲۰ مسجد شهرستان انجام و خانه‌های عالم سه روستای عبدالله آباد، محمد آباد میثم و منطقه فردوسیه نوق افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب ها:
بهره‌برداری از 3 خانه عالم در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان