دستگیری سارق حرفه‌ای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 2755
دستگیری سارق حرفه‌ای در رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای که از دو باب مغازه در ایام نوروز سرقت کرده بود، خبر داد. سید‌ محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در رفسنجان با اشاره به وقوع سرقت از دو مغازه در ایام نوروز در شهر رفسنجان اظهار داشت: این موضوع در […]

خانه » رفسنجان » دستگیری سارق حرفه‌ای در رفسنجان

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای که از دو باب مغازه در ایام نوروز سرقت کرده بود، خبر داد.

سید‌ محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در رفسنجان با اشاره به وقوع سرقت از دو مغازه در ایام نوروز در شهر رفسنجان اظهار داشت: این موضوع در دستور کار مأموران‌ کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بازدید از صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری اطلاعات پیرامون این سرقت‌ها مشخص شد که سارق با یک دستگاه موتور‌سیکلت اقدام به سرقت کرده است.رضایی بیان داشت: پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مخفیگاه وی‌، طی یک عملیات غافلگیرانه سارق دستگیر و موتور‌سیکلت وی نیز توقیف شد.

این مسئول خاطر‌نشان ‌کرد: سارق در بازجویی به عمل آمده به سرقت از یک باب شیرینی فروشی و یک مغازه عکاسی اعتراف کرده و اموال و وجوه سرقتی کشف و تحویل مال‌باخته‌ها شد.وی همچنین به دستگیری یک سارق و یک مالخر دیگر اشاره و عنوان کرد: در پی سرقت لوازم منزلی در روستای لاهیجان رفسنجان مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان وارد عمل شده و پس از انجام تحقیقات و استفاده از مخبران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: پس از بازجویی از سارق‌، وی به جرم خود و فروش لوازم سرقتی به یک زن اعتراف کرد.رضایی در پایان اذعان داشت: در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی فرد مالخر دستگیر و اموال سرقتی ضبط شد.

برچسب ها:
دستگیری سارق حرفه‌ای در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان