زاید: هیچ‌وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم

  • شناسه خبر: 2744
زاید: هیچ‌وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس مهاجم پرسپولیس گفت: پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم و به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم. ایمون زاید در خصوص حضورش در تیم ملی لیبی گفت: خیلی خوشحالم پس از اینکه در یک تیم […]

خانه » ورزشی » زاید: هیچ‌وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس مهاجم پرسپولیس گفت: پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم و به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم.

ایمون زاید در خصوص حضورش در تیم ملی لیبی گفت: خیلی خوشحالم پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم. به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورم داشتم خرداد ماه راهی لیبی می‌شوم تا بتوانم در تمرینات و سپس ترکیب اصلی تیم ملی کشورم به میدان بروم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد داری برای تیم ملی کشورت هم هت‌تریک کنی، اظهار داشت: وقتی به پرسپولیس آمدم فقط می‌خواستم به این تیم کمک کنم. هت‌تریک در دربی هفتاد و چهارم برای من بسیار دل‌انگیز بود اما در بازی مقابل الشباب هم ثابت کردم که اگر به من اعتماد شود می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.
زاید خاطرنشان کرد: همواره به نظر دنیزلی احترام می‌گذارم و به خاطر همین سعی می‌کنم با تلاش زیاد پیراهن پرسپولیس را بگیرم و از دقایق حضورم در میدان برای گلزنی استفاده کنم.
این بازیکن درباره بازی روز چهارشنبه با الغرافه قطر گفت: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و من شادابی را در تیم می‌بینم. ما با این دانش به مصاف الغرافه می‌رویم که اگر این تیم را در خانه متوقف کنیم و سپس در تهران آنها را شکست دهیم راهمان برای صعود هموار می‌شود اما همه تیم‌ها خطرناک هستند و باید مراقب الغرافه باشیم.
زاید در پایان گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: در مدتی که در ایران به سر می‌برم از همه لحاظ راحت هستم، با هواداران پرسپولیس زود دوست شدم و کار خودم را با قدرت ادامه می‌دهم. امیدوارم بتوانم طوری نظر دنیزلی را جلب کنم که اگر شرایط مهیا شد در پرسپولیس بمانم اما فعلا هدفم این است مثل همه بازیکنان که در این مدت به من کمک کردند موثر، مفید و گلزن باشم.
برچسب ها:
زاید: هیچ‌وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان