ارزیابی تحولات منطقه در دیدار معاون وزیرخارجه ایران با دبیرکل حزب الله

  • شناسه خبر: 2713
ارزیابی تحولات منطقه در دیدار معاون وزیرخارجه ایران با دبیرکل حزب الله

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران و دبیرکل حزب الله لبنان، درباره اوضاع لبنان و برخی تحولات منطقه ای و بین المللی، بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه؛ ‘امیر عبداللهیان’ در ادامه دیدارهایش با رییس جمهور، نخست وزیر و رییس مجلس ملی […]

خانه » سیاسی » ارزیابی تحولات منطقه در دیدار معاون وزیرخارجه ایران با دبیرکل حزب الله
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران و دبیرکل حزب الله لبنان، درباره اوضاع لبنان و برخی تحولات منطقه ای و بین المللی، بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه؛ ‘امیر عبداللهیان’ در ادامه دیدارهایش با رییس جمهور، نخست وزیر و رییس مجلس ملی لبنان، با دبیرکل حزب الله لبنان نیز دیدار و با گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار شهدای مقاومت از نقش بارز مقاومت تمجید کرد.
سید حسن نصرالله در این دیدار بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت ملی، تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان تأکید کرد.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به توطئه دشمنان علیه محور مقاومت، حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را از مقاومت و مردم فهیم سوریه اعلام کرد و طرح اصلاحات رییس جمهور بشار اسد را مناسب ترین راهکار سیاسی برشمرد.
وی افزود: سوریه از مرحله بحران با موفقیت عبور کرده و نقشه دشمنان منطقه مبنی بر تضعیف محور مقاومت با ناکامی مواجه شده است.
امیر عبداللهیان در این دیدار و در دیدار با سایر مقامات لبنانی از اوضاع بحرین و نقض فاحش حقوق بشر در این کشور ابراز نگرانی کرد و از تداوم راهکار نظامی که استقلال و حاکمیت بحرین را خدشه دار کرده است، انتقاد کرد.
برچسب ها:
ارزیابی تحولات منطقه در دیدار معاون وزیرخارجه ایران با دبیركل حزب الله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان