رژیم صهیونیستی به دنبال طراحی سناریوها و فضاسازی مشکوک علیه ایران

  • شناسه خبر: 271
رژیم صهیونیستی به دنبال طراحی سناریوها و فضاسازی مشکوک علیه ایران

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: سفارت کشورمان در پاریس با صدور بیانیه ای ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران در انفجارهای اخیر در تفلیس، دهلی و بانکوک اعلام کرد: این رژیم در پی طراحی توطئه آمیز سناریوها و فضاسازی مشکوک علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش خبرگزاری فارس، سفارت […]

خانه » سیاسی » رژیم صهیونیستی به دنبال طراحی سناریوها و فضاسازی مشکوک علیه ایران

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: سفارت کشورمان در پاریس با صدور بیانیه ای ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران در انفجارهای اخیر در تفلیس، دهلی و بانکوک اعلام کرد: این رژیم در پی طراحی توطئه آمیز سناریوها و فضاسازی مشکوک علیه جمهوری اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه ای ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در انفجارها و سوء قصدهای اخیر در گرجستان، هند و تایلند معتقد است که این ادعاها در راستای اتهامات دروغین دولت آمریکا در مورد طرح ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن صورت می گیرد.

د این بیانیه آمده است: این تحرکات مذبوحانه از سوی رژیمی که خود بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه ای و بین المللی است، نشان می دهد که این رژیم در پی طراحی توطئه آمیز سناریوها و فضاسازی مشکوک بر علیه جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم با بیش از ۱۶ هزار شهید ناشی از اقدامات تروریستی، هرگونه اقدام تروریستی را محکوم کرده و اعتقاد دارد که همه دولت ها و کشورها لازم است با اراده ای جدی تمامی امکانات جامعه بین المللی را برای ریشه یابی و مبارزه علیه معضل تروریسم در سطح جهان بسیج کنند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس همچنین آمادگی ایران را برای همکاری کامل به منظور روشن ساختن واقعیت اتهامات و سوء قصدهای فوق الذکر اعلام می کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان