بمب رویانیان در حیاط خلوت فتح الله زاده منفجر می شود؟/رحمتی ؛ خرید ۳ میلیاردی پرسپولیس!

  • شناسه خبر: 2677
بمب رویانیان در حیاط خلوت فتح الله زاده منفجر می شود؟/رحمتی ؛ خرید ۳ میلیاردی پرسپولیس!

 مهدی رحمتی ته فصل از استقلال می رود ولی در دربی پایتخت بازی می کند . منتهی در تیم مقابل. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرآنلاین، این روزها تب مهدی رحمتی حسابی داغ است. او شاکی است. شاکی از مدیریت باشگاه استقلال. چرا؟ اگرچه خودش بعد از بازی با نسف قارشی شاکی شد و گفت […]

خانه » اجتماعی » بمب رویانیان در حیاط خلوت فتح الله زاده منفجر می شود؟/رحمتی ؛ خرید ۳ میلیاردی پرسپولیس!
 مهدی رحمتی ته فصل از استقلال می رود ولی در دربی پایتخت بازی می کند . منتهی در تیم مقابل.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرآنلاین، این روزها تب مهدی رحمتی حسابی داغ است. او شاکی است. شاکی از مدیریت باشگاه استقلال. چرا؟ اگرچه خودش بعد از بازی با نسف قارشی شاکی شد و گفت که تا پولش را ندهند ، بر نمی گردد اما اصلا مشکلش با تیم که بر سر مسائل مالی نبود . او دلخور بود از اینکه مربی دور مانده از تیم هر جا می نشیند می گوید قرار است به استقلال برگردد و در بازگشت حتی مجتبی جباری را نگه می دارد اما رحمتی باید برود. کلی دروازه بان جوان هست که بهتر از او کار می کنند. این حرف ها بدجوری روی دل دروازه بان اول استقلال سنگینی کرد. بخصوص که مدیر تیم یعنی علی فتح الله زاده هم خیلی صریح هیچ وقت شایعات مربوط به برگشتن آن مربی خاص را تکذیب نمی کند و آخرین بار خودش به خبرآنلاین هم گفته بود:« حاجی جان من ماندم وسط . برای اینکه دل هیچ کس را نشکنم، یکی زنگ می زند می گوید مظلومی می گویم حق با شماست. دیگری زنگ می زند می گوید فلانی ، می گویم آره فلانی و… خلاصه آخرش ببینیم چه می شود. » این سیاست میانه روی مدیر محبوب تماشاگران اما به دلیل نزدیکی معاونانش با مربی مورد نظر کمی آرامش بازیکنان تیم را به هم زده بازیکنانی که اگرچه چندتای شان مصدوم هستند اما همگی تقریبا در اینکه کاری کنند که اگر تغییراتی هم در تیم رخ داد ، مربی آینده کسی غیر از گزینه ای باشد که رحمتی نسبت به آن حساسیت دارد ، هم قسم هستند. حتی اگر شده بخواهند تلاشی طاقت فرسا برای رسیدن به قهرمانی در لیگ یا حداقل دوم شدن ، داشته باشند، البته به شرطی که سپاهان قهرمان شود!
سید مهدی اما علنا گفته که از تیم می رود و همزمان شایعه مذاکرات نوروزی اش با واسطه های پرسپولیس قوت گرفته. در روزهایی که حاجی فتح الله زاده تعطیلات نوروزی را همراه با خانواده اش در کیش می گذراند و برای اینکه نشان دهد چقدر شهامت دارد پاراسیلینگ تمرین می کرد ، رحمتی در بازی با ذوب آهن از بازیکن برزیلی فصل قبل استقلال لایی خورد و چیزی نمانده بود آنها در تهران به ذوب ببازند. بعد از بازی بود که دوستان سرمربی هم بی کار ننشستند و حرف ها دهان به دهان گشت؛« رحمتی تیم فصل بعدش را انتخاب کرده. قراردادش هم می بندد. قراردادی دو ساله به ارزش ۳ میلیارد تومان.»
محمد رویانیان ، مدیر پرسپولیس اگرچه روزهای تعطیلی عید را به دلیل مصیبت وارده و از دست دادن پدرش در سوگ نشسته بود اما مدت هاست که قول داده ، تیمی را برای فصل بعد ببندد که حسابی کهکشانی باشد. این قدر که کشانی که فتح الله زاده حتی فکرش را هم نمی تواند بکند. او که مدام از ساختارسازی برای جذب درآمد سخن می گوید در بازی های آسیایی ، برگی رو کرد که همه شگفت زده شوند. تبلیغ خودروی گرانقیمت آوودی که کلا شاید کمتر از ۱۰ درصد مردم کشور توان سوار شدن بر خودروهای تولیدی اش را داشته باشند.
تبلیغاتی که بی شک رقم دریافتی اش برای پرسپولیس ، حسابی چشمگیر بوده. حالا در روزهایی که لیگ نه عزیز محمدی دارد ، نه حاجی علیپور و نه البته سقف قراردادها گفتن از قراردادهای سالی یک و نیم میلیارد تومانی برای دروازه بانی که قبل از این هم قراردادهای سالانه نزدیک به یک میلیارد تومان داشته خیلی هم دور از واقعیت نمی تواند باشد.
سالهای سال قبل ، بود شاید درست روز بعد از ۱۳ فروردین ۱۳۷۹ که خبرورزشی تیتر زد :« مهدی هاشمی نسب ؛ بمب ۸۰ میلیونی فتح الله زاده» بمبی که روز بعدش اعلام شد دروغ ۱۳ بوده و کسی باورش نداشت اما همان سال به واقعیت پیوست. حالا این بار مهدی رحمتی و پرسپولیس ؛ بمبی ۳ میلیارد تومانی. امسال هم مثل آن سال امیدواریم ۱۳ بدر به شما کاربر عزیز خوش بگذره!
برچسب ها:
باشگاه استقلال،تیم فوتبال پرسپولیس ،محمدرضا رویانیان ، مهدی رحمتی بمب رویانیان در حیاط خلوت فتح الله زاده منفجر می شود؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان