۱۲ فروردین نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران بود

  • شناسه خبر: 2659
۱۲ فروردین نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران بود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایرنا نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، نقطه عطف و برگ زرین ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران بود. ارسلان فتحی‌پور روز جمعه در گفت ‌وگو با  ایرنا، با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز استقلال و بیداری ملت ایران […]

خانه » اجتماعی » ۱۲ فروردین نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران بود
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایرنا نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، نقطه عطف و برگ زرین ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران بود.
ارسلان فتحی‌پور روز جمعه در گفت ‌وگو با  ایرنا، با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز استقلال و بیداری ملت ایران است، افزود: در این روز بزرگ مردم با حضر قاطعانه خود در پای صندوق های رای، بزرگ ‌ترین تحول تاریخ انقلاب را به اثبات رسانده و در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل پایداری خود را به جهانیان نشان دادند.
وی، نظام جمهوری اسلامی را نعمتی الهی برای مردم ایران عنوان و اظهار کرد: این نظام و قانون اساسی آن، با داشتن اصول مترقی و منحصر به فرد، یکی از بی همتاترین قوانین اساسی جهان است که با برخورداری از اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، استقلال و آزادی کشور و ملت را تامین و تضمین می‌ کند.
فتحی پور اضافه کرد: نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه مهم ‌ترین همه‌ پرسی تاریخ ایران زمین برای تعیین نوع حکومت فراهم شد و در ۱۲ فروردین نظامی متولد شد که نور اسلام را پس از گذشت قرن‌ها، دوباره در جهان متجلی ساخت.
وی گفت: تشکیل جمهوری اسلامی، نه تنها اراده‌ ملی را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه این بارقه‌ امید در دل محرومان و مستعضفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده‌ خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ۱۲ فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و روز تحقق وعده الهی در بذل عزت و بزرگی بر مستضعفان جهان است.
برچسب ها:
12 فروردین 12 فروردین نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران بود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان