۵ زائر ایرانی آزاد‌شده تا ساعتی دیگر وارد تهران می‌شوند

  • شناسه خبر: 2654
۵ زائر ایرانی آزاد‌شده تا ساعتی دیگر وارد تهران می‌شوند

پنج زائر ایرانی که حدود ۲ ماه پیش توسط اغتشاش‌گران و مخالفان دولت سوریه ربوده شده بودند، پس از آزادی و انتقال به ترکیه ساعتی پیش استانبول را به مقصد تهران ترک کردند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس از ترکیه، پنج زائر ایرانی که تقریبا ۲ ماه پیش برای زیارت حرم زینب(س) عازم سوریه […]

خانه » سیاسی » ۵ زائر ایرانی آزاد‌شده تا ساعتی دیگر وارد تهران می‌شوند
پنج زائر ایرانی که حدود ۲ ماه پیش توسط اغتشاش‌گران و مخالفان دولت سوریه ربوده شده بودند، پس از آزادی و انتقال به ترکیه ساعتی پیش استانبول را به مقصد تهران ترک کردند.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس از ترکیه، پنج زائر ایرانی که تقریبا ۲ ماه پیش برای زیارت حرم زینب(س) عازم سوریه شده و درآنجا توسط اغتشاش‌گران و مخالفان دولت سوریه ربوده شده بودند، ساعاتی قبل آزاد و وارد مرز ترکیه و سوریه شده و توسط مسئولان ترکیه ازشهر«هاتای» به فرودگاه آتاتورک شهر استانبول منتقل شدند.
این پنج زائر ایرانی توسط مسئولان کنسولگری ایران در استانبول تحویل گرفته شدند و پس از آنجام امور لازم توسط مسئولان ایرانی، ساعتی قبل از فرودگاه شهر استانبول به مقصد کشورمان حرکت کردند.
مسئول دفتر خبرگزاری فارس، در ترکیه در فرودگاه استانبول حضور یافته و همراه مسئولان کنسولگری ایران از این پنج هموطن کشورمان استقبال کرد.
اسامی این پنج زائر حرم مطهر حضرت زینب(س) عبارتند از:۱. چراغعلی عالی پور ۲. درویشعلی فتحی پور ۳. حسن بازیگر ۴. نورالدین بهاوند ۵. حجت الله میرزا .
گفتنی است این پنج هموطن اهل شهر خرم آباد هستند و تا ساعتی دیگر وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) می شوند.
اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.
برچسب ها:
۵ زائر ایرانی آزاد‌شده تا ساعتی دیگر وارد تهران می‌شوند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان