۱۱ ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند+تکمیلی

  • شناسه خبر: 2641
۱۱ ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند+تکمیلی

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  تابناک ، سرانجام پس از سه ماه یازده ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد و تحویل سفارت ایران در ترکیه شده اند. در زمستان سال گذشته در دو عملیات متفاوت تعدادی از اتباع ایرانی در سوریه به اسارت نیروهای مسلح ناشناس درآمدند که سرانجام پس از بیش از سه ماه انتظار […]

خانه » سیاسی » ۱۱ ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند+تکمیلی
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  تابناک ، سرانجام پس از سه ماه یازده ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد و تحویل سفارت ایران در ترکیه شده اند. در زمستان سال گذشته در دو عملیات متفاوت تعدادی از اتباع ایرانی در سوریه به اسارت نیروهای مسلح ناشناس درآمدند که سرانجام پس از بیش از سه ماه انتظار یازده تن از آنها آزاد شدند و اکنون در خاک ترکیه به سر می برند.
ایرانیان ربوده شده در سوریه سرانجام آزاد شدند و تحویل سفارت ایران در ترکیه شده اند.
سرانجام یازده ایرانی که حدود سه ماه پیش در دو عملیات متفاوت در سوریه توسط گروه های مسلح ربوده شده بودند آزاد شدند و تحویل سفارت ایران در ترکیه شده اند.
این یازده نفر شامل پنج مهندس ایرانی شرکت مپنا و شش زائر دیگری هستند که در دو عملیات متفاوت در نا آرامی های سوریه ربوده شده اند هستند.
تصاویری از مهندسان ربوده شده در سوریه

شبکه پرس تی وی هم لحظاتی پیش خبر آزادی پنج مهندس ایرانی ربوده شده را منتشر کرد و گزارش داد که آنها هم اکنون در ترکیه به سر می برند.
۲۹ آذر ماه سال گذشته هفت تن از مهندسان شرکت مپنا که پیمانکار ایرانی ساخت نیروگاه در سوریه است ربوده شدند. پس از آن در ۱۲ بهمن ماه سال گذشته نیز گروه های مسلح با حمله به یک اتوبوس از زائران ایرانی در خاک سوریه یازده تن از زائران را به اسارات گرفتند.
بنا بر گزارش خبرنگار تابناک تا کنون پنج تن از مهندسان ربوده شده و شش تن از زائران آزاد شده اند و هنوز از سرنوشت بقیه اتباع ایرانی ربوده شده در سوریه خبری در دست نیست.
تصاویری از مهندسان ربوده شده در سوریه

تکمیلی:
دقایقی پیش اسامی پنج تن از ایرانیان آزاد شده اعلام شد.
« درویش فتح پور» ، « نورالدین بهاروند» ، « حسین پور میرزا» ، « حسن بازیگر» و « چراغ علی علیپور» اسامی پنج ایرانی است که تا کنون آزاد شده اند. اسامی سایر ایرانی های آزاد شده نیز تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.
تصاویری از مهندسان ربوده شده در سوریه

برچسب ها:
11 ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند+تکمیلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان