همسر دبیر سابق هیئت دولت در لیست جبهه پایداری + عکس

  • شناسه خبر: 264
همسر دبیر سابق هیئت دولت در لیست جبهه پایداری + عکس

ایشان کمک خیلی خوبی برای دولت و به خصوص برای بنده هستند و خواهند بود. علاقۀ ما به ایشان آسمانی است و با این مسائل بالا و پائین نمی شود. “صراط” – بتول نامجو یکی از کاندیداهای زن لیست جبهه پایداری تهران همسر مجید دوستعلی دبیر سابق هیئت دولت و قائم مقام فعلی وزیر کار، […]

خانه » سیاسی » همسر دبیر سابق هیئت دولت در لیست جبهه پایداری + عکس

ایشان کمک خیلی خوبی برای دولت و به خصوص برای بنده هستند و خواهند بود. علاقۀ ما به ایشان آسمانی است و با این مسائل بالا و پائین نمی شود.
“صراط” – بتول نامجو یکی از کاندیداهای زن لیست جبهه پایداری تهران همسر مجید دوستعلی دبیر سابق هیئت دولت و قائم مقام فعلی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است .
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  سرویس سیاسی صراط، برخی از اعضای شاخص جبهه پایداری انقلاب نزدیکی خود را به محمود احمدی نژاد انکار نمی کنند در عین حال معتقدند به شدت با گروهک انحرافی مخالف هستند .
در این میان قرار گرفتن نام همسر یکی از نزدیکان رئیس جمهور بر نظریه نزدیکی برخی از چهره های جبهه پایداری با رئیس محترم جمهور قوت می بخشد .
گفتنی است دکتر احمدی نژاد در جلسه تودیع همسر بتول نامجو با بیان مطالبی شبیه به آنچه پیش از این پیرامون اسفندیار رحیم مشایی گفته بود اظهار داشت: “ایشان از برادران مخلص، مومن، دلسوز، صاف، ناب، پاک، انقلابی و آرمانی است که خط را گرفته و الحمدلله در ریل صحیح حرکت می کند. انشاالله ایشان ما را دعا کند و قسمت ما هم شود که همین طوری برویم. ایشان کمک خیلی خوبی برای دولت و به خصوص برای بنده هستند و خواهند بود. علاقۀ ما به ایشان آسمانی است و با این مسائل بالا و پائین نمی شود.”
گفتنی است نامجو وزیر نیروی دولت دهم نیز باجناق دوستعلی و شوهر خواهر بتول نامجو است .

لازم به یادآوری است بتول نامجو کاندیدای جبهه پایداری انقلاب از شهر تهران در هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه کرمان و راور کاندیدا شد که رای لازم را برای ورود به مجلس کسب نکرد.

وی فرزند شهید حسین نامجو و خواهر سردار شهید ماشاالله نامجو می باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان