توزیع ۳۰ هزار بسته فرهنگی در کرمان

  • شناسه خبر: 2629
توزیع ۳۰ هزار بسته فرهنگی در کرمان

 معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: ۳۰ هزار بسته فرهنگی ۱۳ فروردین ماه بین شهروندان و مسافران در کرمان توزیع می‌شود. خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی اظهار داشت: شش ایستگاه ویژه توزیع بسته‌های فرهنگی در بین شهروندان و مسافران در روز ۱۳ فروردین ماه […]

خانه » اجتماعی » توزیع ۳۰ هزار بسته فرهنگی در کرمان
 معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: ۳۰ هزار بسته فرهنگی ۱۳ فروردین ماه بین شهروندان و مسافران در کرمان توزیع می‌شود.
خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی اظهار داشت: شش ایستگاه ویژه توزیع بسته‌های فرهنگی در بین شهروندان و مسافران در روز ۱۳ فروردین ماه در کرمان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پنج ایستگاه در مجموعه جنگل قائم و یک ایستگاه در پارک جنگلی شهید باهنر کرمان راه اندازی می‌شود، گفت: این ایستگاه‌ها در نوبت صبح و هنگام ورود مردم اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی همراه با کارت قرعه‌کشی و کیسه زباله در بین شهروندان می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۰ هزار بسته فرهنگی در این ایستگاه‌ها توزیع می‌شود و در نوبت عصر نیز این ایستگاه‌ها اقدام به جمع آوری کیسه‌های زباله و کارت‌های قرعه‌کشی می‌کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان افزود: همچنین در این راستا مراسم جشن همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن آمفی‌تئاتر روباز مجموعه جنگل قائم برای شهروندان برگزار می‌شود و با انجام قرعه کشی جوایزی به شهروندان اهدا می‌شود.
وی هدف از راه‌اندازی این ایستگاه‌ها را ارتقای سطح فرهنگ شهروندی عنوان و تصریح کرد: این ایستگاه‌ها با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان در روز ۱۳ فروردین جاری راه‌اندازی می‌شود.
برچسب ها:
توزیع 30 هزار بسته فرهنگی در کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان