حملە بی سابقە رئیس جمهور عراق بە رژیم صهیونیستی

  • شناسه خبر: 2566
حملە بی سابقە رئیس جمهور عراق بە رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور عراق و رئیس کنونی اجلاس اتحادیە عرب در اظهاراتی بی سابقە، بە شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس در بغداد، “جلال طالبانی” رئیس جمهور عراق و رئیس کنونی اجلاس اتحادیە عرب در اظهاراتی بی‌سابقە، بە شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار تشکیل دولت فلسطین شد. […]

خانه » سیاسی » حملە بی سابقە رئیس جمهور عراق بە رژیم صهیونیستی
رئیس جمهور عراق و رئیس کنونی اجلاس اتحادیە عرب در اظهاراتی بی سابقە، بە شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس در بغداد، “جلال طالبانی” رئیس جمهور عراق و رئیس کنونی اجلاس اتحادیە عرب در اظهاراتی بی‌سابقە، بە شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار تشکیل دولت فلسطین شد.
وی اظهار داشت: سلام و احترام بە ملت بزرگ فلسطین کە چندین سال است زیر فشارها و حملات مداوم رژیم صهیونیستی مقامت کردەاند، اتحادیە عرب خواستار توقف کامل اعمال خصمانه اسرائیل علیە ملت فلسطین است و این خشونت ها را بە شدت محکوم می کند.
رئیس جمهور عراق در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کرد و گفت: عراق خواستار تشکیل دولت فلسطین با مرکزیت قدس شریف است، ما خواستار پایان خشونت ها در این کشور ها هستیم.
طالبانی همچنین اشغالگری اسرائیل و غضب زمین های فلسطینی ها را محکوم و خاطرنشان کرد: زمینە تشکیل دولت فلسطین، بازگرداندن همە زمین های غضب شدە فلسطینی ها است، اسرائیل هر چە سریعتر باید این مناطق را تحویل دهد.
متن کامل سخنرانی طالبانی متعاقبا منتشر خواهد شد.نشست اتحادیە عرب کە هم اکنون در بغداد و در کاخ “فاو” در حال برگزاری است و دبیر کل سازمان ملل در حال سخنرانی است.
برچسب ها:
حملە بی سابقە رئیس جمهور عراق بە رژیم صهیونیستی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان