خدمت‌رسانی دانشجویان تهرانی به روستائیان محروم ریگان

  • شناسه خبر: 2502
خدمت‌رسانی دانشجویان تهرانی به روستائیان محروم ریگان

  فرماندار ریگان گفت: ۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های تهران طی نوروز خدمات ارزنده‌ای را به مردم مناطق صعب‌العبور و محروم ریگان ارائه کردند.  به گزارش خانه خشتی به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد برزنگ صبح امروز در آیین پایانی طرح اردوهای جهادی شهرستان ریگان در روستای کوه‌شاه اظهار داشت: در ایام نوروز و در قالب […]

خانه » آخرین اخبار » خدمت‌رسانی دانشجویان تهرانی به روستائیان محروم ریگان

 

اردوهای طرح هجرت

اردوهای طرح هجرت

فرماندار ریگان گفت: ۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های تهران طی نوروز خدمات ارزنده‌ای را به مردم مناطق صعب‌العبور و محروم ریگان ارائه کردند.

 به گزارش خانه خشتی به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد برزنگ صبح امروز در آیین پایانی طرح اردوهای جهادی شهرستان ریگان در روستای کوه‌شاه اظهار داشت: در ایام نوروز و در قالب اردوهای جهادی که متشکل از دانشجویان دانشگاهی تهران بودند، خدمات ارزنده‌ای در مناطق صعب‌العبور شهرستان ریگان انجام شد.

وی بیان داشت: روستای کوه‌شاه به دلیل حضور جمعیت فراوانی از عشایر ساکن در این منطقه، نیاز به امکانات داشت و بیشترین کار دانشجویان اردوهای جهادی در روستای محروم کوه‌شاه بود و آنها علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، کارهای عمرانی هم انجام دادند.

برزنگ افزود: این اردوهای جهادی متشکل از ۵۰ دانشجو بود که به مدت ۱۲ روز در این روستا اقدام به ساخت و نصب ۲۰ سرویس بهداشتی کردند.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های ماندگار این اردوهای جهادی در شهرستان ریگان قابل ستودن است، زیرا با فعالیت‌های خود توانستند، مردم روستا را تشویق به انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی کنند.

برزنگ تصریح کرد: دانشجویان شرکت‌ کننده در اردوهای جهادی که در ایام تعطیلات باید در گردش و یا مسافرت باشند با این اقدام مهم خود تلاش‌های زیادی در راستای عمران و آبادانی روستاهای محروم انجام دادند.

به گزارش فارس، روستای محروم کوه‌شاه در ۶۵ کیلومتری شهرستان ریگان قرار دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان