نخستین کتاب با موضوع «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شد

  • شناسه خبر: 2482
نخستین کتاب با موضوع «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شد

در پی نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کمتر از چهار روز و در تعطیلات نوروزی منتشر شد. به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری مهر، این کتاب از سوی علیرضا […]

خانه » آخرین اخبار » نخستین کتاب با موضوع «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شد
بدون عکس

بدون عکس

در پی نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کمتر از چهار روز و در تعطیلات نوروزی منتشر شد.

به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری مهر، این کتاب از سوی علیرضا مفتخری مظاهری و در ۱۸۰ صفحه با قطع رقعی به چاپ رسیده و شامل ۱۰ فصل است.

فصل اول کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به فرمایشات مقام معظم رهبری  به مناسبت آغاز سال نو ۱۳۹۱ هجری شمسی اختصاص دارد که در ادامه و در فصل دوم به تبیین فضیلت و اهمیت تولید کار و سرمایه در آموزه‌های دینی اسلامی منتهی می‌شود.

فصل سوم این کتاب  شامل موضوعاتی درباره اهمیت تولید- کار و سرمایه از نگاه متفکران و نخبگان بشری است و نویسنده در فصل چهارم  به تشریح و بررسی مفاهیم علمی تولید ملی و اهمیت آن می‌پردازد.

فصل پنجم کتاب به پاسخگویی به سوال «برای حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی چه باید کرد؟» اختصاص یافته و فصل ششم آن نیز به نقش تبلیغات و تاثیر فرهنگ سازی در تحقق تولید ملی و حمایت از کار اشاره دارد.

همچنین در فصل هفتم این کتاب مزایای مثبت توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

نویسنده در فصل هشتم به مقوله حمایت از تولید داخلی و کلید رفع معضلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد و در فصل نهم  نیز نگاهی به وضعیت آماری کشور در زمینه تولید ملی و کار و سرمایه انداخته است.

در فصل پایانی این کتاب نیز تجربیات سایر کشورها مانند ژاپن و آلمان در اتکا به تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ملی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که به عنوان نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال ۱۳۹۱ شناخته می شود همزمان با ۱۲ فروردین روز فرخنده جمهوری اسلامی، در اختیار عموم علاقه مندان قرار می‌گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان